Jan R. Storelvmo Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Da har Microsoft/Asobo offisielt annonsert at en patch/oppdatering vil komme innen 7 dager. Denne retter opp en del problemer med installasjon og krasj. Det er dog lite informasjon om hva annet som blir fikset av alle bugs som er rapportert inn. Dog er det knappe halvannen uke siden simmen ble lansert, så det er kanskje enda litt for tidlig, men jeg håper dem tar tak i alle småbugs i simulering og får dette rettet opp, for den lista er lang. Les mer her: https://www.flightsimulator.com/august-27th-2020-development-update/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 22. august 2020 Løste og uløste problemerhttps://www.flightsimulator.com/known-issues/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Fin link. Virker som de da har hovedfokus på å få simmen til å faktisk kjøre hos alle Dette burde ikke være tema i det hele tatt.Da får vi se hvor mye ressurser de har til å sette på funksjonsspesifikke rettelser og feilrettinger i scenery. Skjønner at de må prioritere at alle som har betalt for programvaren faktisk kan kjøre den, men håper at listen med prioriterte oppgaver blir "litt" lenger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkyKaptn Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 "Expect a release date for the patch in our August 27th update." Jeg leser dette som at 27/8 får vi kun en lanseringsdato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 22. august 2020 Forfatter Del Skrevet 22. august 2020 Stemmer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DUS Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Noen som vet når track ir blir mulig å bruke ? fantastisk sim, har slettet p3d og xplane for godt...men orker ikke fly uten track ir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 TrackIr fungerer ut av boksen. Bare å laste ned siste oppdatering fra TrackIr og husk å starte TIR før simmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 23. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 23. august 2020 Ja. Du må oppdatere til siste versjon for spill i trackIR softwaren. Ikke oppdatering av trackIR softwaren selv. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Fikk en update når jeg startet simmen i går kveld kl 19ish, men finner ikke ut hva det handlet om. Var på 24Mb og smatt inn uten problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Jeg er ikke vant til å måtte vente på patches som løser bugs. I mmo's og andre online spill er det vanlig å få patches hurtig etter launch da det alltid er ting som må rettes. Synes det er rart at de samler opp bugfixes i stedet for å løse dem fortløpende. Simmen sjekker jo for updates ved hver startup. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank-Arne Hansen Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Få ut patchen, ingenting å vente for, d e fo...viktig å få rettet opp i de bugs som er idag, ikke la update utrullinga bli som det bedri...xenviro på xplane ( deleted forever ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven M J Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 (endret) . Endret 28. august 2020 av Sven M J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Ikke så alt for spennende spør du meg, men veldig bra til de som allerede sliter med problemene. Mest spent på mer info om VR og Helis.. https://www.flightsimulator.com/august-27th-2020-development-update/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. august 2020 The patch is said to be released within the next 7 days. To install the patch, simply close Microsoft Flight Simulator and relaunch. A full list of fixes and updates can be found in the development blog and the next development update is planned to release on the 3rd of September. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2020 Microsoft Flight Simulator Patch #4 Coming October 13th 2020https://fselite.net/news/microsoft-flight-simulator-patch-4-coming-october-13th-2020/ Patch #4 – Oct 13th 2020 Release Microsoft is keen to let the community know that tracking, fixing and implementing changes to the simulator is heavily driven by the community’s comments from all the platforms out there. They are working hard to ensure that the transparency is there with the community and when updates will be released along with what the patches will include. The next update will release on October 13th making some improvements to the user interface, the flight aerodynamics, and improvements to the world. The patch notes highlight just a handful of changes, but we’re expecting a full changelog upon release of the patch itself. Bug fixes (VFR Map, Avionics black screen, etc.) Navigation data updates UI updates Aerodynamics updates Activity updates Marketplace updates World updates Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 God læsning på vej fra Leirin til Encn 😀 Håber forøvrigt snart at ENCN er klar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 9. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2020 45 minutes ago, Robert Hulthin said: Microsoft Flight Simulator Patch #4 Coming October 13th 2020https://fselite.net/news/microsoft-flight-simulator-patch-4-coming-october-13th-2020/ Patch #4 – Oct 13th 2020 Release Microsoft is keen to let the community know that tracking, fixing and implementing changes to the simulator is heavily driven by the community’s comments from all the platforms out there. They are working hard to ensure that the transparency is there with the community and when updates will be released along with what the patches will include. The next update will release on October 13th making some improvements to the user interface, the flight aerodynamics, and improvements to the world. The patch notes highlight just a handful of changes, but we’re expecting a full changelog upon release of the patch itself. Bug fixes (VFR Map, Avionics black screen, etc.) Navigation data updates UI updates Aerodynamics updates Activity updates Marketplace updates World updates Det var etterlengte og gode nyheter.😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2020 Ja kunne de bare få fikset markedplace også hadde jeg blitt fornøyd 😵 Mmen ser ikke ut til at det er prioritert enda ............mere frustert over fly tampa som på liv og død ikke vil kjøre muligheten fra deres sider 😢 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øystein Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Her er fersk status på bugs and top wishes. Vi er klare for oppdatering #4 nå neste uke. Endret 9. oktober 2020 av Per Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 hour ago, Robert Hulthin said: Ja kunne de bare få fikset markedplace også hadde jeg blitt fornøyd 😵 Mmen ser ikke ut til at det er prioritert enda ............mere frustert over fly tampa som på liv og død ikke vil kjøre muligheten fra deres sider 😢 Ene punktet er jo Marketplace updates, må vel bety forbedringer/fix. Skulle da tro at selve pengemaskina var en prioritet hos MS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hei dere, Ta dere tid til å se denne videoen: https://www.youtube.com/watch?v=FZ_ODML7IQc Synes den er informativ og ganske oppklarende. Sikkert mange som har sett den men....... Ellers la jeg inn Padborn flyplass fra Aeorosoft i dag ( har vært der i virkeligheten så jeg syntes det kunne være morro å mimre litt ), dette rett fra markedplace. Det komiske er at når jeg forsøker å starte derfra får jeg CTD, blir jo nesten komisk synes jeg. Men som sagt, til de av dere som ikke har sett denne videoen anbefales denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Oppgraderte patch 4 i dag, og den medførte selvfølgelig en del nye feil. Skulle ta en tur fra Vinnu, Sunndal, og oppover dalen, da jeg fikk et sjokk. Voldsomme haugen på steder der det skal være fine lier. Og i disse tider, kanskje med hjortejakt. Tror ikke ville dyr ville ha beveget seg i disse bratte partiene. Noe med "flatten" igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 13. oktober 2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 13. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 13. oktober 2020 1 hour ago, Robert Hulthin said: Testet virker helt OK for meg.👍😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 13. oktober 2020 lite nytt fra meg forløpig markedsplassen still sucks for min del 😒 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Robert, du har sikkert prøvd å starte simmen IKKE som administrator? DET funka for meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2020 prøvd alle forslag fra levrandør de må finne på en bedre løsning for det drittmarkedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 17. oktober 2020 Del Skrevet 17. oktober 2020 Kjørte en oppdatering i dag, og DET må vel være patch 4 da? Og akkurat samme rare fjellknauser som vist på bildet i innlegget mitt av 10. oktober. Hva i hule er dette? Har inntrykk av at utviklerne arbeider etter "Rettelse, ny feil kommer", som det het mens jeg var i IKT-bransjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. oktober 2020 Utsatt oppdateringhttps://www.flightsimulator.com/update-5-delay/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.