Gå til innhold

FS2020 performance / graphics guide


Anbefalte innlegg

6 timer siden, christerE skrev:

okay da var jeg på rettplass, er de denne du gjorde endring på Skjermbilde.JPG.5020d390ca555c4c8205b6bb5ba18ff4.JPG

Filen heter «BaseInstrument.js»

Vil tror det er en javascript fil i og med at endelsen er .js 

I Windows har jeg satt opp at jeg kan se hva slags filtype det er så jeg så hele filnavnet og valgte ut fra det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2020 den 23.20, Trond Holm skrev:

Jeg hadde tengt og kjøpe denne flightsim 2020,men tror kansje det er litt bortkastet penger,for det hjelper lite om grafikken er fin når du er høyt i lufta når 

du kan kjøre igjennom trær og krasje uten at noe realistisk skjer.

Nå når microsoft skryter såå mye av hvor realistisk denne simulatoren er,så skulle de kansje forkusert på og få til alt realistisk,og for meg betyr det mye av realismen at 

hvis du krasjer ser ut som det skal i hvertfall tilnærmet.

Så Dette er jeg skikkelig midfornøyd med.

Så du flyr FlySim for å simulere det å krasje??

I så fall vil Xplane få flyet ditt i flammer nå og da, det å krasje i trær vet jeg ikke helt hvilke Sim som simulerer, MSFS simulerer i alle fall det å krasje i bygninger. Men om du flyr så lavt, så flyr du så urealistisk, at du kanskje ikke trenger en Sim? Smaken er som baken, du gjør selvsagt hva du vil. 😁 Selv er jeg mektig imponert over MSFS, gleder meg til VR og fortsettelsen.

 

Om du vil ha krasj simulator, så har du jo BeamNG, som jo nå også har fly..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2020 den 23.20, Trond Holm skrev:

Jeg hadde tengt og kjøpe denne flightsim 2020,men tror kansje det er litt bortkastet penger,for det hjelper lite om grafikken er fin når du er høyt i lufta når 

du kan kjøre igjennom trær og krasje uten at noe realistisk skjer.

Nå når microsoft skryter såå mye av hvor realistisk denne simulatoren er,så skulle de kansje forkusert på og få til alt realistisk,og for meg betyr det mye av realismen at 

hvis du krasjer ser ut som det skal i hvertfall tilnærmet.

Så Dette er jeg skikkelig midfornøyd med.

Nå er det no innstillingene som gjelder, jeg kan ikke krasje i trær/hus, da blir flyet ødelagt tvert, samme med flymanøvre utover det som flyet er designet for, slutt å se videoer av bushflying der stort sett alle har realisme og chrash/failure slått av.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare tipse om https://forums.flightsimulator.com/t/small-js-config-file-mod-to-gain-10-15-fps-in-airliners-and-glass-cockpit-planes/221308 nevnt tidligere i tråden.

Det har kommet en oppdatering, så man kan laste ned en zip-fil og legge inn patchen i "Community"-folderen, så man slipper å redigere filer eller noe sånt.

Det fungerte veldig bra for meg, på Airbus A320. Hadde store problemer med at CPU var 100% belastet og skapte hakking, mens GPU var lite belastet. Etter patchen går det mye glattere.

Vil ikke legge ut direktelink til zip-fila her, håper vedkommende legger det på github e.l. etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...