Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2020 Slenger inn mange bilder fra turer til nånoen bilder fra her og der stort sett i Norge 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Herlig, til tross for at mann hører en del klager, jeg synes det ser helt nydelig ut, mange plasser mann kjenner tydelig igjen fra tiden i forsvaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. august 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2020 Og jeg flyrmed Zotac GTX 1080TI-11Gb men er godt fornøyd så forløpig holder det for meg kan sikkert tweake litt til på det men så spørs det når pmdg om jeg må redusere igjen så tror jeg lar det stå ca der det er nå Stort sett samme innstillinger som her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFlight Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) Fra Sola til Gardermoen. Endret 20. august 2020 av MrFlight 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Foreløpig meget fornøyd her 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 20. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2020 Men klart. Norge er helt håpløst mtp flyplasser. Desverre. Ellers er det greit nok, og trenger ikke "all verden" av oppgradering. Ser at ORBX har fått på båten angående deres London city pack addon for MSFS, omtrent er ren svindel! Ikke bra ORBX, skjerpings! Gammelt utdatert og lite kompatibelt scenery, som er mye dårligere enn default London scenery (som faktisk er fantastisk bra av det som er med). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Arctic Tigers, ved Kristian, Torkil og meg, på tur fra Rygge til Kjeller i kveld. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2020 Atombombe observert over Papeete! Har Amerikanerne begynt med nye prøvesprengninger? Og er det feil av meg å be om pushback etter engine start. 😁😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankTR Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Tok en tur fra Hong Kong til Taipei natt. Starta tidlig morgen mens det fortsatt var natt i Hong Kong og fløy østover inn i soloppgangen. Spillet skuffer ikke på grafikk i hvert fall. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFlight Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Posten skal frem.. Til Kjevik denne gangen. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Noen shots fra Trondheim i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Veldig mye bra her! Har flydd litt rundt KORS. Artig amfibie - mer en flygende bil. Ville også teste water landing.(Var ingen Spekkhoggere der i dag 😊) Endret 27. august 2020 av Gunnar van der Meeren 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Kaya Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Fin flytur over rondane! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Å det der flyter godt tenker jeg. Artig utvikling som gjør att en vurdere ta opp igjen denna herlige hobbyn. Om noen tar en sveip over Lillehammer og tar noen screens hadde det vært artig å sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Kaya Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 2 timer siden, per berge skrev: Å det der flyter godt tenker jeg. Artig utvikling som gjør att en vurdere ta opp igjen denna herlige hobbyn. Om noen tar en sveip over Lillehammer og tar noen screens hadde det vært artig å sett Litt høydefeil her og der. Og blir sikkert bedre etterhvert som vi får skreddersydde norske bygninger via addons! 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Så jo hemat der jeg 🙂 Så får en akseptere att deler av gamle Holmenkollen byggmassa er lagt til Lysgårdsbakken 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Nikolai Halsteinrud Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Busha bushis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 (endret) Her er noe skudd fra noen av mine turer i MSFS: Nordover over Øyern, Flateby til venstre. Over Årnses, der Vorma renner inn i Glomma. Vestover etter avgang fra Innsbruck En eller anen plass mellom Bremen og Hannover i Nord-Tyskland. På vei sørover over Nord-Jylland, etter å ha ha tatt en sveip oppom Skagen. EKSN Sindal Endret 7. september 2020 av Ø.C.H. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Nikolai Halsteinrud Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 (endret) Over Island, 1408 UTC Live Weather. Ene armen av dette værsystemet ligger over deler av Norge for øyeblikket. Relativt rolige vindforhold da 😄 Endret 7. september 2020 av Erik Nikolai Halsteinrud 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Var også på Island i ettermiddag, her fra innflygning Isafjordur. Er noen fluer her også, som de i Norge....men flott landskap da:-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.