Gå til innhold

Atc må virkelig forbedres


tomkrist

Anbefalte innlegg

To landinger idag, to krasj pga andre spillere i nærheten lol. Joda, man kan slå av
online flyving. Atc tar ikke hensyn til dette og kontrollerer overhodet ikke luftrommet
tatt i betrakning av alle som flyr online. Siste var irriterende da jeg hadde en vanskelig
innflyging til værnes. Problemet var da ett fly stod midt på banen og vel, det skjedde det
som måtte skje. 

Noen ganger mister jeg lyden til atc. Irriterende.

Noen ganger fungerer ikke atc i det hele tatt. Den bare stopper opp.

Noen ganger, akkurat som fsx begynner atc å gi rare altituder til ai fly. F.eks hopper
fra 11000 foot , til 5200, til 4800 hvorpå den hoppet opp til 6000 foot igjen og tilbake
til 11000:)

 

Mye å fikse men det blir vel forbedret etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet lyden til ATC fullstendig.

den begynte med delvis å ikke ha lyd, og da jeg skulle ta en ny test flight i kveld, da var det ingen lyd i det hele tatt, det bare spraker litt i radioen og ser teksten på det de skulle sagt i ATC boksen.

dere kan sjekke videoen her, bare spol fram noen par minutter for jeg måtte restarte flighten for ATC funket ikke i det hele tatt etter en landing.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på OPTIONS -> SOUND og velger WINDOWS OFFLINE på TEXT-TO-SPEECH SETTINGS så ordner det seg. Du får riktig nok den gamle generiske ATC lyden og ikke den noe bedre gjennom Azure. Har det samme problemet selv. Eventuelt kan du gå inn på innstillinger i Windows og sjekke at du har engelsk (USA) talespråk installert og plassert øverst i lista, men det var ikke til hjelp for min del.  

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

funket ikke, har sikkert ikke engelsk språkpakke i windows.

glad jeg bare har betalt 10 kr for en måned for xbox game pass for å teste det ut.

og dette er enda en grunn til å ikke kjøpe det enda.

lol 2 grunner hitil.

grafikken i spillet er bra, men intil videre er det ikke verdt 100 laken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ghoster gjennom andre spillere også, forsåvidt greit da det er mye rar flyving (meg inkludert en del ganger). Har og sett at AI fly (realtime) bare forsvinner så snart de har landet, vet ikke helt hva det er for. ATC som ikke virker er kjent, men som Magnus skriver skal det være løsningen så langt, tydeligvis Azure som sliter sykt for øyeblikket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...