Gå til innhold

FS2020 Test Flight (Alle kan bruke tråden


Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Robert Hulthin skrev:

Fikset
Sorry for glippen
ustabil flying da view må gjøres med musa i stedet for hat view så må få en bedre løsning på det for VFR flygningen 😉

Views er faktisk ganske enkelt å fikse det sånn som du hadde det i P3D så du slipper å bruke musen. Bare å hyle ut hvis du ikke får det til så skal jeg forklare :) Flotte videoer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin grafikk med det 1080 kortet ditt, og her sitter jeg med mitt gamle GTX970 kort 😅 Nyyydelig grafikk i enkelte områder der.

Litt overdreven humpetitten i FS2020. Tror nok dem må tone ned litt, eller iallfall gi oss mulighet til å selv justere humpingen i større grad enn nå. I morgen er det jo torsdag og det betyr (forhåpentligvis) ny oppdatering fra bloggen til FS2020. Håper dem kommer med litt mer informasjon om bugs og videre utvikling nå som massen har fått testet dette her i et par dager :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...