Gå til innhold

Twitch


SkyKaptn

Anbefalte innlegg

Føler det er litt dust å skrive dette som første post på forumet, men jeg streamet litt i dag hvis du vil kikke litt på hvordan Norge ser ut i spillet, https://www.twitch.tv/videos/716947430 og https://www.twitch.tv/videos/717138534 
Ikke forvent deg noen fantastisk flyvning, men jeg kjører på nesten full realisme og avgang og landinger er gjort innenfra flyet. En del av flyvingen blir gjort med scenic view, rett og slett for å se på et nydelig spill.
Første videoen er fra Gardermoen via Oslo til Arvika, den andre er fra Tromsø til Bodø. Kartet er ganske bra, men en del glitcher, særlig på sjøer som blir liggende på platåer.

Foreløpig bruker jeg bare en Xbox Controller til å fly, men har bestilt meg en Honeycomb Alpha. Hvis jeg liker det nok, så blir det nok både en throttle quadrant og pedaler også. Seriøs simulatorbygg kommer nok aldri. :)
Neste uke blir det nok ikke stream pga jobb, men så er planen 2-3 ganger i uke fremover

 

Endret av FrankTR
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er twitch integrert i forummotoren.

Trenger å finne en god måte å legge opp dette for dere, men link kan nå legges rett inn i en tråd. Mangler chat, så det er ikke 100% speiling, men det kan uansett være en god måte å promotere egen twitchkonto på. Tar imot tips på hvordan dette kan bli smartest mulig for dere som streamer på Twitch.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...