Gå til innhold

Onlinevenner


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

ja, men er det spillere? På world map så jeg deg og prøvde å starte opp ved deg. Når jeg var loada inn så jeg mange mange fly både på RW og på final, og de fløy så fint at det må ha vært AI tenker jeg :) Jeg flyr ihvertfall som en kråke med x-box controlleren.
På VFR display så jeg kun ett fly-icon, og det så kanskje ut til å være et fly i pausemodus som hovra litt nord for engm.
Jeg trodde jeg ville se en tag på deg ala de tags som er på flyplasser... Men kunne ikke se noen infotext til noen fly.
Så er det dette med kommunikasjon...

Nå tenkte jeg å sette meg ned å lese litt om keyboard shortcuts, men finner ikke. 

Kanskje vi skulle avtalt å møtes på notodden eller Hovden og finne ut av ting i ro og mak @Finn Kristoffer Hansen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert spillere JA, mye cowboyflyging rundt omkring :D Så også et par AI fly som kom på rute fra bla.a Sola og Værnes. Gamertags på både spillere og AI hos meg.

Fløy med et par kompiser, vi brukte discord. Hadde vært kjekt om de implementerte Unicom eller group chats in-game ja

 

Blir nok flyging i morgen ettermiddag \ kveld også, så kan møtes da : )

Endret av Finn Kristoffer Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Bullhorns78, og det er bare å adde meg. Akkurat nå gjennomfører jeg en tur fra Norge til Kapp det Gode Håp i småfly. Har 20 års erfaring med flightsims, og elsker vanligvis heavy metal og tubeliners. Nå er jeg helt hekta på småfly og discovery flying. Kommer til å fly en del "all over the place", men foreløpig har jeg sett meg ut Papua New Guinea som et sted jeg gjerne vil gjøre bushflying. Som sagt, bare legg meg til - har ikke prøvd ut multiplayer med venner ennå, så det gleder jeg meg til! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Et forsøk på å samle gjengen herfra så en har en lettere oversikt 😉

Sitat

 "GeirTeigo"

Legg meg gjerne til for online flyging

 

På 19.8.2020 den 11.17, Smuglarn skrev:

Add meg gjerne : Smuglarn
Driver med litt bush flying i disse dager

 

På 19.8.2020 den 10.00, August78 skrev:

Jeg heter Bullhorns78, og det er bare å adde meg. Har 20 års erfaring med flightsims, og elsker vanligvis heavy metal og tubeliners. Nå er jeg helt hekta på småfly og discovery flying. Kommer til å fly en del "all over the place", men foreløpig har jeg sett meg ut Papua New Guinea som et sted jeg gjerne vil gjøre bushflying.

 

På 19.8.2020 den 6.40, Arild_Pedersen skrev:

Mitt er Arild Von Raven

 

På 18.8.2020 den 22.01, Kjetil Kaya skrev:

Gleder meg til å fly med dere :D
Jeg heter "OAKTHRONE907155" 

 

På 18.8.2020 den 19.41, Pål Kasnes skrev:

PKASNES heter jeg. 

 

På 18.8.2020 den 18.48, Torbjørn M skrev:

TORBJORNM her ;) 

 

På 18.8.2020 den 15.55, tomkrist skrev:

hopefulpizza174 her lol 

 

På 18.8.2020 den 15.21, Robert Hulthin skrev:

NAC301 her 😉

 

På 18.8.2020 den 13.47, Vidar Eggen skrev:

Så nå heter jeg VidarE#3466.

På 19.8.2020 den 15.53, Bendik skrev:

HalfHorizon5704 enn så lenge

På 19.8.2020 den 16.23, Magnus Vie Pettersen skrev:

MeggiPett her!

På 19.8.2020 den 23.01, Finn Kristoffer Hansen skrev:

Finni1989    :)

På 20.8.2020 den 11.20, WF971 3/4 skrev:

Bare å legge meg til (enten WF971 eller WF971 3/4) om noen ønsker.

På 25.8.2020 den 15.21, SkyKaptn skrev:

SkyKaptn

 

På 23.8.2020 den 12.04, MagTvei skrev:

MagT1920  

42 minutter siden, AnDeeJay skrev:

ANDEEJAY#7510

1 time siden, Ø.C.H. skrev:

FlyHukken   

På 19.8.2020 den 15.53, Bendik skrev:

HalfHorizon5704 enn så lenge

 

På 19.8.2020 den 23.01, Finn Kristoffer Hansen skrev:

Finni1989    :)

 

 

På 20.8.2020 den 11.20, WF971 3/4 skrev:

Bare å legge meg til (enten WF971 eller WF971 3/4) om noen ønsker.

 

 

På 20.8.2020 den 12.10, Stian Gjøsund skrev:

 min tag OverdueCornet48 😎 

18 timer siden, foxtrotlima skrev:

ReverseBarley10 her 😅

Ikke prøvd group flights ennå men hadde vært gøy! Har masse erfaring med flysim, mest x-plane.

Discord kan vel brukes for chat underveis?

På 4.9.2020 den 10.48, Kjetil Håvan skrev:

ReverseBarley10 her 😅

Ikke prøvd group flights ennå men hadde vært gøy! Har masse erfaring med flysim, mest x-plane.

Discord kan vel brukes for chat underveis?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 10.00, August78 skrev:

Jeg heter Bullhorns78, og det er bare å adde meg. Akkurat nå gjennomfører jeg en tur fra Norge til Kapp det Gode Håp i småfly. Har 20 års erfaring med flightsims, og elsker vanligvis heavy metal og tubeliners. Nå er jeg helt hekta på småfly og discovery flying. Kommer til å fly en del "all over the place", men foreløpig har jeg sett meg ut Papua New Guinea som et sted jeg gjerne vil gjøre bushflying. Som sagt, bare legg meg til - har ikke prøvd ut multiplayer med venner ennå, så det gleder jeg meg til! 

Så gøy! Samme! Skal prøve å få alle fire kappene. Jeg fløy fra Casablanca til Essaouira (GMMI) i går med 152, og har funnet ut at jeg trenger en 172 fra nå av - i alle fall over Vest-Sahara og ut til Kapp Verde. Det ble litt mye håndflyging. Jeg er live som WF971 (av og til 3/4, av og til ikke, etter hva Microsoft føler for).

Bare å legge meg til (enten WF971 eller WF971 3/4) om noen ønsker.

 

PS GMMI ligger strategisk til med max sidevind fra havet så den anbefales veldig ikke.

Endret av WF971 3/4
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...