Gå til innhold

ENGM default er nesten ubrukelig


August78

Anbefalte innlegg

Først: Jeg gleder meg som en liten unge til MSFS! Kan nesten ikke vente. Og jeg er 42 år gammel :D

Og så til saken: ENGM på default vil jeg påstå er nesten helt ubrukelig. Ja du kan lande der, men det vokser faktisk en stor skog på taxiways mellom øst og vestsiden av lufthavnen. Dersom du lander på 01R så kan du faktisk ikke taxe til domestic gates, og motsatt. Håper dette blir fikset snart. Jeg er 100% villig til å diske ut litt penger for å få dette i orden (addon). I tillegg ser jo ikke bygningene veldig like ut med virkeligheten, men det er mindre viktig. 

Endret av August78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle de ulike simulatorene jeg har testet så har aldri default flyplassene vært noe å rope hurra for, i alle fall ikke i Norge. Ikke er det noe gale i det heller forsåvidt, for vi befinner jo oss i et lite hjørne av verden som få utenom oss selv er særlig interessert i. Vil tro at etterhvert som vi mindre heldige og vanlig dødlige får fingrene i godbiten fra tirsdag av, så vil vi finne mye mer å sette fingeren på. Blir spennede å se hvordan Marketplace vil påvirke utviklertrangen og deretter tilgangen på mer håndsydde flyplasser i Norge. De store utviklerene som Aerosoft vil nok komme på banen etterhvert uansett, men hvordan blir det med de mindre flyplassene? 

Eneste jeg er skeptisk til er sloped runways. Fra det jeg har sett fra de som er kommet ut i fra MSFS og tidligere erfaring fra XP, så kan det virkelig ødelegge en flyplass om det får stå urørt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken grad mener du sloped runways vil ødelegge? At de ikke er flate? Isåfall tenker jeg at du burde se ett par flyplasser å baner i Norge :)

Nå vet jeg naturlig nok ikke hvordan det ser ut i simmen, men jeg vet at rullebanene på f.eks Sola og Bodø er langt ifra flat ^^

Endret av Per-kristian Jensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...