Gå til innhold

MSFS2020 på laptop


Marre

Anbefalte innlegg

Hei

Kan MSFS2020 kjøres med bra innstillinger på en laptop med Geforce RTX 2070 MaxQ?

Jeg skjønner laptop ikke er optimalt men grunnet mye reising ønsker jeg en mobil simulator og vurderer en slik:

https://www.komplett.no/product/1147193/gaming/gaming-pc/baerbar/komplett-khameleon-p9-baerbar-gaming-pc?offerId=KOMPLETT-310-1147193

Takk for alle råd. 

hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er en optimal MSFS2020 PC. Må man bygge selv eller får man kjøpt en på el kjøp/complett ?

Har noen et konkret eksempel på maskin oppsett for maks MSFS2020

Men hva er en optimal MSFS2020 PC. Må man bygge selv eller får man kjøpt en på el kjøp/complett ?

Har noen et konkret eksempel på maskin oppsett for maks MSFS2020 nytelse?

vr googles er vel også på tide å se å anskaffe, noen tips?

 

Jeg har ikke fulgt med noe de særlig de siste 10 årene, utenom at jeg har x-plane installert på en Mac pro. Jeg har hatt x antall flysimulatorer de sist 30 årene. Jeg fikk mine første MSFS opplevelser i 1982-83 på en Mac. 

Jeg har gjennom årene brukt generelt Windows maskiner, men sluttet vel for jeg synes fly simulatorene ikke utviklet seg til de optimale: Få en følelse av å fly the real thing.

Det virker som MSFS2020 virkelig ser bra ut, der man får et fantastisk værsystem, en fantastisk verden å fly i og endelig en fly modell som kan sammenlignes med x-plane.

 

 

 

 

Endret av Tore Gard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man I7 prosessor som man kan overklokke (ikke nødvendigvis), et helt greit skjermkort som er bedre enn GTX770, ikke mindre enn 8GB RAM, en passe mangde plass på en SSD, så er alt i boks foreløpig slik jeg har oppfattet det rundt om. Om et år med masse add-ons etc, så er verden snudd ned på hodet. Spørs akkurat hvor mye du skal utvikle på plattformen for å si det enkelt.

Endret av Larvik74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...