Gå til innhold

Ai Traffic i luft/bakke


Anbefalte innlegg

Heisann - utrolig morsomt med ny simulator på vei og ikke minst at dette blir en sikkelig interesse blant mange slik som begynnelsen av 2000- tallet med flere gode utgaver fra MSFS.

Men har et spørsmål ang nye MSFS - har noen fått med seg at det er fungerende Ai Traffic i luften og bakken i denne nye simulatoren? 

Endret av J.André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dette som eget tillegg enda, men det er en mulighet til å sette på REAL trafikk som AI i simmen. Mer virkelighetstro enn det er det vanskelig å komme, men vi får se om det virker så godt som vi kan fantasere om, særlig på bakke der fly normalt sett skrur av transponder. Ikke minst kan det har stor innvirkning på ytelse, men jeg skyter som vanlig fra hofta mens jeg ser inn i krystallkula

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, J.André skrev:

Heisann - utrolig morsomt med ny simulator på vei og ikke minst at dette blir en sikkelig interesse blant mange slik som begynnelsen av 2000- tallet med flere gode utgaver fra MSFS.

Men har et spørsmål ang nye MSFS - har noen fått med seg at det er fungerende Ai Traffic i luften og bakken i denne nye simulatoren? 

Takk for responsen 
 

https://www.komplett.no/article/112349/microsoft-flight-simulator-2020-alt-om-jordens-stoerste-flysimulator?gclid=CjwKCAjw1K75BRAEEiwAd41h1Okjh2vk8WUtlx3nB6uguboHjpGSaiL87X3o3SqpaZhwoXQcg-4buBoCLyAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
 

Her fant jeg en beskrivelse fra komplett. Også dette lyder veldig spennende; Det er til enhver tid ca. 14 000 fly i lufta. Microsoft Flight Simulator 2020 vil hente ut flytrafikken som foregår i virkeligheten og simulere denne i spillet. For de som ikke er på nett, vil den simulere basert på informasjon den kjenner til. Det betyr at om du ser et fly over huset ditt, skal du i teorien også se det i spillet.

 

Gleder meg til flere informasjon og bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytrafikken er iallefall ikke på stell i MS2020. Har stilt inn på online real traffic og her lander Norwegian i Cessna og Airbus 330, dette gjelder forøvrig SAS også. 

Men men, det er tidlig enda så ting kommer vel på plass etterhvert. Flott simulator med masse muligheter og mye nytt å sette seg inn i ja. Bare det med controllers og sensitivities er jo en utfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...