Jean Andrè Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Heisann - utrolig morsomt med ny simulator på vei og ikke minst at dette blir en sikkelig interesse blant mange slik som begynnelsen av 2000- tallet med flere gode utgaver fra MSFS. Men har et spørsmål ang nye MSFS - har noen fått med seg at det er fungerende Ai Traffic i luften og bakken i denne nye simulatoren? Endret 6. august 2020 av J.André Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Har ikke sett dette som eget tillegg enda, men det er en mulighet til å sette på REAL trafikk som AI i simmen. Mer virkelighetstro enn det er det vanskelig å komme, men vi får se om det virker så godt som vi kan fantasere om, særlig på bakke der fly normalt sett skrur av transponder. Ikke minst kan det har stor innvirkning på ytelse, men jeg skyter som vanlig fra hofta mens jeg ser inn i krystallkula 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 6. august 2020 Er du med i alpha /beta test også Geir? Det er iallefall slik at det er to muligheter for AI. AI Realtrafikk, eller "vanlig" AI, basert på forhåndskonfigurerte worldwide flights, som feks i P3D. Lurer litt på om jeg skjønte spørsmålet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jean Andrè Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 19 timer siden, J.André skrev: Heisann - utrolig morsomt med ny simulator på vei og ikke minst at dette blir en sikkelig interesse blant mange slik som begynnelsen av 2000- tallet med flere gode utgaver fra MSFS. Men har et spørsmål ang nye MSFS - har noen fått med seg at det er fungerende Ai Traffic i luften og bakken i denne nye simulatoren? Takk for responsen https://www.komplett.no/article/112349/microsoft-flight-simulator-2020-alt-om-jordens-stoerste-flysimulator?gclid=CjwKCAjw1K75BRAEEiwAd41h1Okjh2vk8WUtlx3nB6uguboHjpGSaiL87X3o3SqpaZhwoXQcg-4buBoCLyAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Her fant jeg en beskrivelse fra komplett. Også dette lyder veldig spennende; Det er til enhver tid ca. 14 000 fly i lufta. Microsoft Flight Simulator 2020 vil hente ut flytrafikken som foregår i virkeligheten og simulere denne i spillet. For de som ikke er på nett, vil den simulere basert på informasjon den kjenner til. Det betyr at om du ser et fly over huset ditt, skal du i teorien også se det i spillet. Gleder meg til flere informasjon og bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Jeg er ikke med i noen testgruppe, men leser ett og annet rundtom som jeg avotil husker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Flytrafikken er iallefall ikke på stell i MS2020. Har stilt inn på online real traffic og her lander Norwegian i Cessna og Airbus 330, dette gjelder forøvrig SAS også. Men men, det er tidlig enda så ting kommer vel på plass etterhvert. Flott simulator med masse muligheter og mye nytt å sette seg inn i ja. Bare det med controllers og sensitivities er jo en utfordring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg ser til dags dato nix realistisk AI trafikk uansett hva settings jeg prøver. Må ha dette i orden før jeg starter med 737/A320, men har god tid, masse basiscs å irritere seg over pluss en bøtte læring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.