Gå til innhold

Bilde av Fly riggen.


Terje Helle

Anbefalte innlegg

Hei, vet vi har en kanal for de som bygger cockpit. Og det er jo fantastisk at noen drar det så langt. Jeg har ikke plass, eller evne til å bygge noe slikt. Og i VR er det strengt tatt best å ha minst mulig å dulte borti. Kan vi ha en bildetråd der en viser noen bilder av utstyret og hvordan en flyr. Til inspirasjon for oss som ikke enda har fått alle biter på plass? Gode ideer osv.

 

Selv prøver jeg å få RacingSimen og FlySimen på samme rig, men foreløpig ser det ut til at det kanskje ikke blir tilfelle, og jeg må bygge en rig til. Som den andre halvdel kanskje ikke er SÅ fornøyd med.

Så hvilke løsninger har dere??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Terje Helle skrev:

Hei, vet vi har en kanal for de som bygger cockpit. Og det er jo fantastisk at noen drar det så langt. Jeg har ikke plass, eller evne til å bygge noe slikt. Og i VR er det strengt tatt best å ha minst mulig å dulte borti. Kan vi ha en bildetråd der en viser noen bilder av utstyret og hvordan en flyr. Til inspirasjon for oss som ikke enda har fått alle biter på plass? Gode ideer osv.

 

Selv prøver jeg å få RacingSimen og FlySimen på samme rig, men foreløpig ser det ut til at det kanskje ikke blir tilfelle, og jeg må bygge en rig til. Som den andre halvdel kanskje ikke er SÅ fornøyd med.

Så hvilke løsninger har dere??

 

Til Moderator: Ser at denne kanskje kan bo i Cocpit eller Utstyr?

AF3A9FAA-B526-4648-81F5-1BBCEAE861C3.jpeg

02F01BC6-2E60-499B-B948-90436D159242.jpeg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å fly med ratt, men du har vel en løsning. Her har du en rigg til litt av hvert skjønner jeg.
Posten hører vel kanskje mer hjemme her enn i cockpitbygging siden det strengt tatt er en racingsim for landjorden, men kjør på uansett hvor det postes. Dette ser vi gjerne mer av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Geir Teigo skrev:

Ikke lett å fly med ratt, men du har vel en løsning. Her har du en rigg til litt av hvert skjønner jeg.
Posten hører vel kanskje mer hjemme her enn i cockpitbygging siden det strengt tatt er en racingsim for landjorden, men kjør på uansett hvor det postes. Dette ser vi gjerne mer av

Jeg kommer fra RacingSim, så den er jo der, har kjøpt inn Rudderpedaler, Yoke, Joystikker og et panel for lever trim, Gear up og flaps. Mangler fremdeles en throttle.

Tanken var å bygge om slik at den kan brukes til begge deler. Trenger inspirasjon og noen gode ideer.


Bilde var ment som en «starter», ikke for å vise RacingSimen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...