Gå til innhold

PMDG og MFS2020


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

PMDG har lettet litt på sløret og lagt ut noen bilder, samt tanker om fremtiden. Det er lang lesing, men han har som vanlig noen gode poenger å komme med. Vi som har vært med i Alpha, er fortsatt under NDA, så jeg venter litt med å dele det jeg mener, men hent deg en kopp kaffe og les innlegget her. 

Turning Over Our Own Bowl of Milk:
If you have ever raised a puppy, you will know that often the enthusiastic little buggers will dump their own milk out on the floor due to sheer excitement of seeing a new bowl of milk.

In the sim community, we have been wistfully wishing for a modern platform for so long, that most of us can hardly contain our excitement that the wait is nearly over. Unfortunately, our community has a unique quirk in it’s personality that just has to be addressed honestly here. As much as we all enjoy our community and the friendships that come with it, there are some folks that are going to turn over our bowl of milk because it is just “what they do.”

Brace yourself for this- and don’t fall into it.

 

PS: Han har også lagt ut en oppdatering for resten av flåten her.   

 

 

image_7350.jpg

image_7347.jpg

image_7346.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priser for PMDG MSFS version:

Sitat

We anticipate NG3 going to market at around $139.99. NGXu is priced at $99.99. If you purchase NGXu, you will only be charged $40 at that time, while new customers to NG3 will pay the full $139.99.

https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/27037-08nov19-someone-is-wrong-on-the-internet-help-us-fix-them

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja, det blir en alright discount for oss som var tidlig ute.

Litt på siden her, men for dere som fortsatt kun har erfaring med NGX (den gamle) og lurer på hvordan dette blir i FS2020, må jeg bare si at NGXu for P3d (den nye) var et skikkelig stort skritt i riktig retning. Spesielt hva gjelder flyfølelse. Etter å ha brukt Zibo i en lengre periode, var det alright å få en god 737-modell i P3D også. NGX har holdt seg godt, men flyfølelsen i Zibo er upåklagelig. NGXu fikk med seg mange av de elementer som vi savnet, dog med noen ground-friction bugs, og med de endringer som er gjort sentralt i FS2020 rundt flymodellering, og det Robert skriver, tror jeg PMDGs 737 i FS2020 blir veldig bra. Jeg gleder meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstått det riktig her? Hvis man kjøper NGXu il $99,99 så kan man kjøpe NG3 (MAX modellen) til $40 istedenfor å betale 139.99$ for Max utgaven? Med andre ord, man betaler bare 139,99$ for begge pakkene som det vil koste å kjøpe bare NG3/MAX utgaven?

Endret av Larvik74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Status per 27. september er at SDK har fortsatt en vei å gå før de klarer å levere flymaskiner til FS2020. Pt kan det strekkes helt mot slutten av neste år. De har fortsatt tro på at FS2020 er veien fremover, men det kommer til å ta tid. Om 737 kommer Q42021, så blir det nok 2022 før vi ser 777 og ikke minst favoritten 747 i FS2020. 

"release timeline for PMDG 737NG3 for MSFS that is out in 3Q21 with some downside risk that it will slide into 4Q21, more than a year from now." I mellomtiden kommer det en del oppdateringer til P3Dv5 snart, og jeg tipper at 777 blir klar for v5 om ikke så veldig lenge. De som vil lese hele innlegget, kan se mer her.

Tar en rask inventory her på maskinen min nå: X-plane, FS2020, FlightGear, DCS, Prepar3d v4 og v5. Ingen skal si at jeg ikke gjør mitt for å holde bransjen i live ;)  

Heldigvis har vi mye å se frem til i mellomtiden. LevelUp og Toliss blir veldig spennende, samt alt som kommer til DCS. 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...