Gå til innhold

Release dato og pris!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Capture.PNG.beff655f6d6906a11f4b4831ddb57af6.PNG

https://www.flightsimulator.com/product-description/

"We are excited to announce that Microsoft Flight Simulator is now available for Pre-Order on Windows 10 and Pre-Install with Xbox Game Pass for PC (beta). Available August 18, 2020, Microsoft Flight Simulator is the next evolution of one of the most beloved simulation franchises."

Standard Edition: 599kr

Deluxe Edition: 829kr

Premium Deluxe Edition: 1189kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arne Lockert skrev:

Finnes det en oversikt over hvilke fly og flyplasser som følger med de forskjellige versjonene?

https://fselite.net/originals/confirmed-list-of-all-detailed-airports-coming-to-microsoft-flight-simulator/

https://fselite.net/originals/confirmed-list-of-all-aircraft-coming-to-microsoft-flight-simulator/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si dette her kom overraskende. Hadde ikke ventet at den ble lansert før oktober/november. Med tanke på closed beta nå i slutten av måneden, så håper jeg at dem ikke forhaster seg sånn som LM gjorde med P3D v5.

Da gjenstår det bare at nvidia får ut fingeren og får de nye grafikk kortene på markedet så jeg kan få bygget ny PC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Terje Helle skrev:

Gleder meg fælt! Selv om det ikke er i VR helt enda. Til det kan jeg jo kose meg med Xplane så lenge. (Har jeg sagt jeg er blitt litt fanboy av Xplane?? 😅)

Blir veldig spennende å teste ut!

Jeg vil tro at både full VR støtte, helikopter og sjøfly kommer etterhvert. Er et stort team bak FS2020, så forhåpentligvis tar det ikke flere år. For min del blir det standard versjon da flyplasser og fly er noe jeg kjøper utenom 👍
Blir spennende 18. august iallfall :P

Ser mest frem til å prøve bush flyging med super cub! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg ble virkelig overasket da jeg fikk mail i morges om release. At den er ferdig da er jeg selv noe forundret over. At det kommer til å komme en del patcher, det kan jeg ikke skjønne annet enn at det må gjøre.
uansett så vet jo vi insidere at vi ikke får være med og teste alt. Noen er også insider insidere, ettersom jeg har forstått.

Hvilken versjon går dere for folkens?? Billigst, medium, eller dyrest. Deluxe versjonen er vel det dyreste spillet som er laget noensinne så vidt jeg kan skjønne (med unntak av det noe spesielle og vanvittige star citizen da kanskje?), med nesten 1200 spenn. Heftig pris må jeg si. Da bør utvalget være deretter.

Selv tror jeg at jeg like godt går for deluxe med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjetil Håvan skrev:

Jeg ble virkelig overasket da jeg fikk mail i morges om release. At den er ferdig da er jeg selv noe forundret over. At det kommer til å komme en del patcher, det kan jeg ikke skjønne annet enn at det må gjøre.
uansett så vet jo vi insidere at vi ikke får være med og teste alt. Noen er også insider insidere, ettersom jeg har forstått.

Hvilken versjon går dere for folkens?? Billigst, medium, eller dyrest. Deluxe versjonen er vel det dyreste spillet som er laget noensinne så vidt jeg kan skjønne (med unntak av det noe spesielle og vanvittige star citizen da kanskje?), med nesten 1200 spenn. Heftig pris må jeg si. Da bør utvalget være deretter.

Selv tror jeg at jeg like godt går for deluxe med en gang.

Blir standard versjon for min del da jeg kjøper fly og scenery/flyplasser utenom. Forskjellen mellom de ulike utgavene er vel såvidt jeg skjønner kun antall default fly og høydetaljerte flyplasser. Ser at super cub er med i standard versjon også, så da er jeg fornøyd :D
Bugs vil det alltid være i programvare og spill. Forhåpentligvis er det ingen "dealbreakere" ala P3D v5.0. Det er hovedsaken. Jeg regner også med at MS får tettet bugs relativt kjapt med det enorme utviklerteamet dem har. Forhåpentligvis slipper vi reprise av lanseringen av P3D v5, som fortsatt teknisk sett er i alfa versjon 3 måneder senere og etter 2 hotfixer.

Kommer til å avvente litt selv grunnet at jeg venter på 30xx serien grafikk kort fra nvidia før jeg bygger ny PC.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Magnus F. Meese skrev:

Sjøfly er med ut av boksen, Icon A5! Ikke akkurat en Beaver, Cub, 180 eller 206, men sikkert morro likevel!

Ja, jeg ser det nå 👍 Jeg trodde det ikke var støtte for sjøfly. Bare håper dem har fått til vanndynamikken like bra som alt annet dem har vist frem. Vanndynamikken i P3D og XP er jo håpløs, selv om den ble forbedret mange hakk i XP for en tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hva FS2020 bringer av gleder og utfordringer. Jeg har stor tro på produktet, men det vil nok som tidligere være en plattform som add-onutviklerne igjen får jobbe hardt for å løfte høyere.
Om det er en ting jeg er pessimistisk for, så er det kvaliteten til Bing aerials (flyfoto) for oss norboere. Hvis det er samme satelitt- og flyfoto som er på kartnettsidene til Bing som danner grunnlag for terrenget i simulatoren, er det et dårlig, tilkludret og utdatert utgangspunkt, med ulike årstider, skyer og denslags.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjell Arild skrev:

Det blir spennende å se hva FS2020 bringer av gleder og utfordringer. Jeg har stor tro på produktet, men det vil nok som tidligere være en plattform som add-onutviklerne igjen får jobbe hardt for å løfte høyere.
Om det er en ting jeg er pessimistisk for, så er det kvaliteten til Bing aerials (flyfoto) for oss norboere. Hvis det er samme satelitt- og flyfoto som er på kartnettsidene til Bing som danner grunnlag for terrenget i simulatoren, er det et dårlig, tilkludret og utdatert utgangspunkt, med ulike årstider, skyer og denslags.

Uten at jeg vet så vil jeg tro dette er lett å fikse. I P3D og FSX så er jo halve norge belagt med ørkenteksturer default, fra like nord for trondheim og videre nordover og er et sørgelig skue. Ved hjelp av freeware eller Orbx Norway så fikser man det lett. Vil tro det samme gjelder for FS2020 om bing dataene viser seg å være mangelfulle eller dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
4 timer siden, Kjell Arild skrev:

Om det er en ting jeg er pessimistisk for, så er det kvaliteten til Bing aerials (flyfoto) for oss norboere.

Samme her. Når man ser på Bing maps er det triste greier. Norge sin kvalitet i simmen blir en "make it or break it" for meg, ettersom jeg flyr eksklusivt i Norge hehe

Optimismen min blir derimot lagret i ett håp om å kunne bruke egne flyfotot til å fikse opp i det som måtte være av mangler. Satser på at MSFS er såpass utvikler vennlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Augustin Winther skrev:

Samme her. Når man ser på Bing maps er det triste greier. Norge sin kvalitet i simmen blir en "make it or break it" for meg, ettersom jeg flyr eksklusivt i Norge hehe

Optimismen min blir derimot lagret i ett håp om å kunne bruke egne flyfotot til å fikse opp i det som måtte være av mangler. Satser på at MSFS er såpass utvikler vennlig

Etter hva jeg har fått med meg, følger det med egne verktøy for utvikling av scenery m.m. på samme måte som i XP. I FSX og P3D følger ingenting sånt med, og man er avhengig av 3. parts utviklere for slike verktøy. MS demonstrerte disse verktøyene såvidt i en av videoene. Så imponerende enkelt ut å lage både flyplasser og scenery, så vil tro at mangel på gode bing maps for Norge ikke skal være noe problem.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

For ikke å svartmale for mye. Norge er ikke så ille mtp landet/sceneryet som helhet. Den er et lysår bedre enn P3D og XPlane rett ut av boksen!!! Seriøst! Det er så realistisk, at jeg trodde aldri en grunnpakke noensinne kunne bli så bra! Men dere får se det selv etterhvert.

Klart det sikkert kunne vært bedre. Men den er mye bedre default i FS2020, enn med nesten alle addons av Norge i P3D i mine øyne, Unntatt flyplasser. Byer er helt okei stort sett.

Klage kan man alltids gjøre, men noe slikt fra en grunnpakke hadde jeg aldri trodd vi skulle få. Jeg har flydd mer enn nok rundt i Midt-Norge til å få hakeslepp mange ganger. Det er bare utrolig vakkert, og det er bare begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
På 15.7.2020 den 1.28, Akhtarw skrev:

Hvordan er flyene i denne pakke? Har noen fått som har testet simmen fått sett det? Er liksom 747 cockpit slik PMDG sine eller er det enkle greier?

Det jeg har sett av bilder,så ser cockpit  i 747  helt ok ut,men hvor bra det er simulert, det er en helt annen sak

Jeg kommer til å kjøpe PMDG sine fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...