Gå til innhold

Wow Wow Wow!!!


Terje Helle

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt min første "ordentlige" tur i en flysimulator.

Xplane 11 Vulcan; med noen gratis sceenery, folk er FANTASTISKE som lager dette!

Turen gikk med en Cesna 172S Bush plain.

Fra Bergen, Flesland til Voss,  Bømoen. Flott vær, noe turbulent i begynnelsen.

Lette gikk bra, landingen, gikk, vell, flyet kom ned på bakken og var like helt etterpå...

Fantastik gøy! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en flott tur, denne gang med en vanlig Cessna 172s, fylt til randen med folk og fe pikk og pakk. Været var så som så, i ettertid burde jeg nok ha kjekket dette bedre før.

Startet fra Bømoen ENBN hadde en tanke om å fly til Gol og Klanten ENKL. 
Men siden været var som det var, og piloten helt ny, så måtte jeg finne en annen flyplass, endret kurs ved Aurlandsdalen (Ja, jeg ville fly inne blant fjellene, flygeleder var helt i harnisk. (Men siden jeg ikke vet bedre, så ble det slik.)

Kursen gikk mot Førde Lufthamn ENBL. 

Skyene lå lavt og tett, så jeg fikk karret meg opp på 7-8000 fot, med tanken på at da kom jeg ikke til å krasje i et fjell. Var regn og mye hvit å se, hadde en skummel opplevelse der jeg dukket ned for å se, men var da veldig nære en bratt fjellvegg.

Fant til slutt Førde, og landet silkemykt, Neida, hardt og godt. Passasjerer og pilot var glad for å komme ned på bakken, men syntes det hadde vært en interresant og lærerik tur. 😅😁

Neste tur vil gå til Gol, men da må vente på litt bedre vær.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...