Martin Støyl Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Hei! Jeg har en komplett Trackir 5 som ikke jeg trenger lengre, da jeg har gått over til VR. Den har desverre en skade på selve Tracking clippet som går på headsetet. hvor festet har knekt, dette skjedde svært tidlig etter jeg hadde fått den, så den har vært fikset med superlim før, jeg har hatt den 4-5 år. Dette skjedde forøvrig også med TrackIR 4 som jeg hadde, så virker som et svakt punkt... Dersom du er habil med superlimet, så fikser du den lett. Derfor så jeg for meg at 500,- + frakt burde være greit. Manual og driver cd har jeg ikke lengre, men dette finner man lett på nett. Send gjerne melding på 90196091 Mvh Martin Støyl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K_59 Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Hei, har du fortsatt denne? Mvh. Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Fikk du prøvet din Track-IR 5 sammen med FS2020? Og hvis ja, hvordan fikk du det til? Jeg får ikke denne til å reagere med min FS2020. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Track IR fungerer fint med FS2020. Kjør game-update i track-ir programmet, og pass på at du starter Track ir før simmen. Pål 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Støyl Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 Hei, Beklager at jeg glemte å merke denne tråden, men ja den er solgt desverre. Klarte ikke se langt nok inn i krystall kula til at jeg kunne trengt den selv til MSFS....men det kommer vel VR support etterhvert..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.