Gunnar van der Meeren Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 De fleste har kanskje fått med seg at Braathens DC 6B LN-SUB er på vei fra Alaska (Fairbanks) til Sola akkurat nå. Flyet er malt opp i fargene som det originalt hadde i 1957 da det kom som nytt til Braathens flåten. LN-SUB vil bli en hovedatraksjon for Sola Flymuseum. Tilfeldighetene ville at det var nettopp LN-SUB som jeg laget teksturer til da jeg for et par år siden skulle lage et Braathens livery for PMDG sin DC 6B modell. 6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. juni 2020 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 21 timer siden, Robert Hulthin skrev: Den lander vel på Sola om en times tid. 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 2. juni 2020 https://www.dagbladet.no/sport/endelig-hjemme/72523310 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 2. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 2. juni 2020 1 time siden, Robert Hulthin skrev: https://www.dagbladet.no/sport/endelig-hjemme/72523310 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2020 Feil Maskin på bildet eller rettere sagt maskinen er malt om før den kom til norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 Prøver å få tak i den gamle Braathens SAFE logoen (logoen på sidene er av nyere dato). Ellers skal det gjøres et par justeringer på teksturene. Jeg har ikke hatt så mye bildemateriale å forholde meg til da jeg laget dette liveryet for rundt 3 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2020 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2020 Kanskje du får nok materiell her 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 3. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2020 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. juni 2020 Kjempe film han hadde fått laget om LN-SUB ...bra du delte den @Svein-Frode 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Braathens SAFE gir mange gode minner fra tidlig barndom der jeg stilte meg ytterst på Nordlandet i Kr.Sund og spottet når flyene kom inn for landing.. Braathens hadde også flere helikoptret som fløy til oljeinstallasjonene i Nordsjøen..Vet ikke hvorfor, men følte meg alltid ekstra trygg når man fikk reise med Braathens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 Jeg har lastet opp liveryet til Dropbox. Som tidligere nevnt, så ønsker jeg å gjøre litt mer med dette. Men av alle ting, så finner jeg ikke igjen de originale lagfilene som er benyttet, så oppdatering står litt på vent nå. Her er nedlastingslink: https://www.dropbox.com/sh/49t10rxsqu5feox/AACEBS2grJkfNkavNy3MSuKZa?dl=0 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. juni 2020 Skulle denne være endret ? her før og etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2020 Hei Robert Litt usikker på hva du mente nå. Dersom du hadde dette liveryet inne fra før av og nå har lastet det ned på nytt, så er det ikke endret noe annet enn litt justering i spec filene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. juni 2020 Ok trodde du hadde oppdatert texture Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.