Gå til innhold

AoEn Norwegian Airorts Scenery


Lasse Haughom

Anbefalte innlegg

Har innstallert AoEn airports of Norway FSX sammen med Photo scennery (3 stk) p luss tilleggs filer  og fulgt "instructions" i alle les meg filene.

Likevell kommer ENAT opp med galt nivå på Alta fjorden, havnivået ligger på samme nivå som terskelen på rwy 11. er det noe man kan gjøre med det eller må man bare godta at

det er slik ? Mulig at jeg har noen mesh filer for nord norge   som ligger i Addon mappa som kan være årsaken ?😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du funnet denne?

Å installere addon scenery til FSX kan være litt av et puslespill.I tillegg er det flere versjoner av Airports of Norway,tilpasset både FSX og ulike verjoner av P3D,med scenery addons som FTXN osv.(Tror den versonen jeg har i FSX heter AoN 3.75)

Grunnen til at høyden på Alta blir feil kan være enten en manglende høydekorreksjonsfil eller feil rekkefølge i scenery config,det trenger ikke å være veldig komplisert å rette dette.Et nyttig verktøy for rekkefølge og aktivering/deaktivering av addon scenery er denne:Scenery config editor

Airports of norway skal ligge over Aon ground i scenery config.Norwat mesh skal ligge under alle Norway-greiene :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...