Gå til innhold

Spreke russere med mer


Anbefalte innlegg

Jepp :P Når jeg nå bare får bygget ny pc så jeg kan kjøre alt på maks så blir dette her fantastisk. Lastet ned hele rukla fra DCS, og foreløpig favoritt er M2000. Herlighet å fly. F-16 er jo også meget velgjort. Samme også med Harrier, men den må jeg sette meg mer inn i. Mine våte drøm nå er jo å fått en Mig 29 og en SU-27/33 i skikkelig utgave ala F-16. Finnes ikke noe penere jagerfly enn Su-33 etter min mening :P

Har ikke kommet så langt at jeg har fått testet alt enda, men jeg skal sjekke ut JF-17 Thunder neste gang. Takker for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harrieren har noen utrolig gode training missions, de er verdt å ta en titt på hvis du liker den. Du har mye moro foran deg i hvert fall, alle modulene vi har i dag er egentlig veldig gode, noen begynner å bli litt "long in the tooth", men Eagle Dynamics jobber med å oppdatere flere av de eldste modulene. A-10C og KA-50 har f.eks nylig fått nye cockpiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, harrieren er helt konge. Har fått sansen for den. Er så mye å teste nå at jeg har hendene fulle :P

Ser nattbelysningen på bakken skulle hatt en kraftig oppdatering i dcs. Bortsett fra det er jeg ganske så fornøyd med grafikken. Vannet og lyssettingen er fult jo på høyde med det man har sett fra FS2020.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! Det er vanvittig grafikk sammenlignet med det meste annet som finnes nå. Forrige dagen hadde jeg en tur med low level flying med F-16 i Grand Canyon, og over Las Vegas, det var ganske heftig :). Ellers vil jeg anbefale deg å prøve carrier landing både med F-18 og F-14, nå kommer snart "super carrier" som ser utrolig bra ut. Kan bare forestille meg hvordan dette vil være i VR.  

Hørte og at det kommer en veldig detaljert utgave av Eurofighter typhoon, som skal være svært realistisk, det blir i så fall en høydare for oss som spilte EF2000 og fløy diverse missions rundt i Norge på slutten av 90 tallet.

Enig i at det burde vært en high level detlajert russisk jager her, hørt mange som har sagt det så er jo lov å hope at det kommer etter hvert. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jan Reidar Storelvmo skrev:

Ser nattbelysningen på bakken skulle hatt en kraftig oppdatering i dcs. Bortsett fra det er jeg ganske så fornøyd med grafikken. Vannet og lyssettingen er fult jo på høyde med det man har sett fra FS2020.

Enig - det er dog en av tingene det jobbes med. Caucasus og Persian Gulf har allerede fått oppdatert nattbelysning, dog er ikke lysene på bakken oppdatert ennå - det hadde egentlig hjulpet mye bare å bytte fargen på de som allerede er der. I hvert fall som en slags mellomløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser ut som at lysene rett og slett bare er i 2D lagt rett oppå teksturene. Ser det ekstra godt i lav høyde. Selv i høy høyde ser det kunstig ut. Spesielt ved solnedgang sånn like før det mørkner. Synd, for grafikken ellers er jo mange hakk over det meste av det som er på markedet idag av flysim. Vannet f.eks er jo bare helt nydelig. Samme med lyssetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cropduster81 skrev:

Flotte bilder! Det er vanvittig grafikk sammenlignet med det meste annet som finnes nå. Forrige dagen hadde jeg en tur med low level flying med F-16 i Grand Canyon, og over Las Vegas, det var ganske heftig :). Ellers vil jeg anbefale deg å prøve carrier landing både med F-18 og F-14, nå kommer snart "super carrier" som ser utrolig bra ut. Kan bare forestille meg hvordan dette vil være i VR.  

Hørte og at det kommer en veldig detaljert utgave av Eurofighter typhoon, som skal være svært realistisk, det blir i så fall en høydare for oss som spilte EF2000 og fløy diverse missions rundt i Norge på slutten av 90 tallet.

Enig i at det burde vært en high level detlajert russisk jager her, hørt mange som har sagt det så er jo lov å hope at det kommer etter hvert.

Gleder meg til Super carrier ja :D Fått med meg at det kommer en EF2000. Leste på facebook tidligere idag at et nytt firma skal lage en Su-57. Siste skrik av russiske jagere. Får dem det til blir det helt konge. Elsker disse russiske jagerflyene (av nyere dato). Finnes ikke noe penere jagerfly enn Su-33 etter min mening. Nå skal jeg bare kose meg med å teste ut alt som er laget til DCS fremover mot 18. mai, og så blir det bygging av ny pc etter det. Ser jo også at jeg må ha meg en skikkelig hotas samt track ir eller VR. Har ikke helt bestemt meg for hva det blir enda. Tror nesten jeg må få testa ut VR skikkelig før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Jan Reidar Storelvmo skrev:

Gleder meg til Super carrier ja :D Fått med meg at det kommer en EF2000. Leste på facebook tidligere idag at et nytt firma skal lage en Su-57. Siste skrik av russiske jagere. Får dem det til blir det helt konge. Elsker disse russiske jagerflyene (av nyere dato). Finnes ikke noe penere jagerfly enn Su-33 etter min mening. Nå skal jeg bare kose meg med å teste ut alt som er laget til DCS fremover mot 18. mai, og så blir det bygging av ny pc etter det. Ser jo også at jeg må ha meg en skikkelig hotas samt track ir eller VR. Har ikke helt bestemt meg for hva det blir enda. Tror nesten jeg må få testa ut VR skikkelig før jeg bestemmer meg.

Det Su-57-prosjektet kan du ta med ei stor klype salt, CubanAce, som mannen bak kaller seg, er en av de mest upopulære i DCS-communityet. Det har vært utrolig mye tull med ham opp igjennom årene, blant annet har han tatt ting som andre har laget og gitt det ut under sitt eget navn. Han står bak et par halv-ræva MODs (en Su-57 og en MiG-23) som ligger under "User files" på DCS-siden hvis du har lyst til å prøve dem. Han skal ha for at han prøver, men det har vært veldig mye prat med ham og lite å vise til. Og når Eagle Dynamics, som er Russiske, ikke får tillatelse til å lage "full fidelity"-versjoner av moderne Russiske maskiner, så vil jeg tro at sjansen for at de gir en Kubaner bosatt i USA full tilgang til en Su-57 er lik null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den bildeserien med lavest snitthøyde over terrenget her på forumet på flere år. Ikke siden Ernst drev å testet alle fly gjennom den hangaren borti statene har jeg sett er serie der fly og skygge har vært med på stort sett alle bildene. Tenker naturligvis på første del av bildeserien. 

Endret av Stian Rolandsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...