Gå til innhold

gaming pc og setup til flysimulator ønskes kjøpt


jtown

Anbefalte innlegg

hei, jeg er helt ny når det kommer til gaming på pc😅 

men jeg har lyst til og begynne med flysimulator på pc! men er helt blank på hva jeg burde ha og ikke, så lurte på om noen av dere har noen tips om hvilken type setup jeg burde ha som nybegynner? alt fra pc til kontroller og spill:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har tenkt til å bygge maskina selv er nok pakkeløsningene til Komplett (eller tilsvarende) veien å gå. Kan være lurt å lese seg litt opp på hardware først for å ha en viss idé om hva du kjøper. 

Når det gjelder HOTAS må du igjen nesten undersøke på egenhånd. Det vil si, hvor mye penger du er interessert i å investere. Jeg har ikke så veldig mye erfaring på den fronten så der er det helt sikkert andre som kan komme med innspill. Thrustmaster har noen varianter til rundt tusenlappen. Eneste som ser ut til å være minuset er relativt få knapper. 

Noen spesifikke simer du har sett deg ut? I så fall er det bare å google simen du er interessert i + pluss HOTASen du vurderer. Nok av råd å finne på reddit mm.

Håper det var til noe hjelp. Og velkommen til PC master race;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...