Gå til innhold

Div. P3D v5 screenshots


Anbefalte innlegg

Småtesting på gang her også:)

Synes fps er bedre enn i v4.5.. En fin blanding på medium/high her, og ser at jeg sikkert kan peise på med høyere texturer.

Her fra en liten runde rundt Kristiansund og Averøy.

Kun lagt inn ORBX-Norway, LC og Global.

Bildene er komprimert en goood del ser jeg.

 

Kvernberget.jpg.1f86bae6d342078732f0af57173e3a4e.jpgKristiansund_dag_2.jpg.faf355ca4dfc4fd040d5a7dd9122f310.jpgKristiansund_dag.jpg.12a5e23e31e02033143bcd9287c65f80.jpg980844271_Avery.jpg.a2578503d800d1081bca9952670692ed.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vanskelig å kjenne ser igjen, men alt ser kliss likt ut. Litt bedre default skyer kanskje? Ellers har jeg forstått at man kan loade flere texturer og autogen i forhold til fps/flyt og dermed få en mer "fyldig" sim. Har enda til gode å se crispy fjell og land og det jeg har sett er jeg sikker på er photo scenery. Ikke noe galt i det altså...
Korrekt at bilder komprimeres mye her og at det du ser i simmen ikke gjengis 100% her, men hvordan føles det? Går det an å sette en verdi på fremgangen? Er DX12 tydelig fremskritt? Hva med lyssetting? Har sett noen lekre dusk bilder

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg bare blir mer og mer glad i denne versjonen. Lyset føles mer naturtro i sin helthelt, og slettes ikke verst performance også.

Jeg kjører på med en "gammel" laptop med i7 8750H, nvidia1080 og 16GB..

Har riktignok kun testet litt her til lands så kan ikke svare for resten av verden. 

Legger ved noen extra shots fra Narvik, men du må gjerne bare fjerne om det blir for mye:)

 

2020-4-16_18-36-53-583.jpg

2020-4-16_18-40-55-84.jpg

2020-4-16_18-41-50-361.jpg

2020-4-16_18-43-29-284.jpg

2020-4-16_18-45-0-581.jpg

2020-4-16_18-45-51-881.jpg

2020-4-16_18-47-46-97.jpg

2020-4-16_18-48-33-313.jpg

2020-4-16_18-49-16-77.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Fant noe som kanskje er forklarende (google)hos en venn 😉

What are God rays in video games?
God Rays, or crepuscular rays are the term used for shafts of sunlight that seem to be radiating outward from where the sun is located in the sky[2]. Often, the sun is partly occluded by a shadow inducing object like clouds or trees or buildings, and the sunlight streams through the gaps between or within them.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som litt for ivrig bruk av Dynamic Lighting, eller at eldre scenery ikke er tilpasset de nye tingene (som f.eks deler av AoN). Sliter med det samme i trainsim, som og er en gammel gamp. Man kommer inn på en stasjon, og blir bombet med lys verre enn diskotekene i Rio😂😇

Slike ting tar og tid. For min del må jeg sette minst 15 parametre (les: instillinger) for hver bidige bygning (textur) for hver flyplass. Ikke rart mange gir opp og lar ting skure. Alt dette nye (som PBR hva nå enn det betyr)... bør automatiseres via convertere. Trykke på knappen og "poff" er det i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...