Gå til innhold

Buet skjerm vs rett skjerm


Richard Schumann

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Er det noen her som har gjort seg noen erfaringer på bruk av buede skjermer kontra rette skjermer eller en kombinasjon av dette?

Funderer litt på løsning når jeg skal til med 3 skjermer, kontra 1 som i dag. Vet det er folk som bruker både svære tv'er og prosjektorer, men i mitt tilfelle så er det skjermer som er løsningen, pga plassmangel.

Mvh Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en dell 34 tommer buet skjerm og er veldig fornøyd med det. Tror i utgangspunktet buet gir litt bedre innlevelse enn en rett skjerm. Jeg fant at 34 tommer ble et bra kompromiss i forhold til hva man ser av cockpit og hva man ser ut. For min del blir 49 tommer litt for bredt for å bruke til "virtuel cockpit", om jeg kun skulle hatt exterior view på skjerm og instrumentpaneler på en annen skjerm el ville jeg valgt en 49 tommer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...