Morten Aalberg Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 Gir meg ikke. PMDG 737NGXU er ikke helt OK. En flight I går fra Værnes til Alicante ga noe underlig approach igjen. Skulle forteta en VOR approach rwy 28 og alt gikk helt fint til touchdown, foresten en nydelig touchdown. Aotothrotle off ( controlert speed ), Flaps 40, Autopilot off, Autobreak armed osv, alt etter landing checklist og boka. Satte hjulene ned silkemykt men da vil ikke flyet sette seg men letter igjen, selv om jeg har yoken puched down. Reverse trhrottle rakk jeg også å aktivere men flyet vil opp igjen og tar av fra rwy? Skjønner ingen ting jeg. Har da landa dette flyet flere hundre ganger uten slike problemer tidligere? Andre som oppleverer lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. mai 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2020 Klassisk glemt Autotrottle på så går maskinen pent og pyntlig opp igjen og man blir så forvirret at man rett og slett overser den blemma bare å ta GO og bite i det sure eplet og ta det som en mann når en kommer innom kontoret 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 16. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2020 He He, Du Robert du Robert, kanskje du har rett, man blir forvirra I noen hektiske sekunder ja. Men får sjå no, skal snart lande på GCLP så får vi se. Bra med vinder så det blir en god test! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Har du husket å armere ground spoilers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.