Gå til innhold

Prepar3D eller Microsoft Flight Simulator X


Louis

Anbefalte innlegg

Hei, og God Påske! 

Det vel 3 år siden jeg sist har hatt en take-off på en PC. De år er brukt at reise i den virkelige verden. Nå vi strandet foran PCen pga. et virus. Utlengselen begynner å rive i kroppen, og jeg lurte på om jeg skulle begynne med FS på nytt?. Mye har vel hent på 3 år? Ny PC har jeg også, men finner ikke aktiveringskoden til boksen med FSX. Jeg lure dog på om jeg skal bytte CDen til Stream versionen, eller gå for Prepar3D v4. Jeg har en god del PMDG og kjøpte adware til FSX, og liker fly med SAS sine farfer. Noen gode råd til hva jeg bør velge å satse på?  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

X-Plane, Prepar3D v5 eller nye Microsoft Flight Simulator. FSX Steam Edition er fortsatt brukende, men jeg vil ikke anbefale denne i dag da den begynner å bli nok så utdatert.

Fins mange gode videoer på YouTube som viser alle simulatorene, så det er bare å bruke en kveld med litt research, så ser du hva som appellerer til deg. 

Lykke til! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...