Gunnar van der Meeren Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Jeg har savnet Supercub'en i P3D. Stor var derfor gleden da den gamle FS Addon SupercubX lot seg kjøre uten problemer i P3D 4.5. Den bærer jo preg av å være noen år gammel. Men jeg forsøker nå å få tak i paintkit'et for å oppgradere teksturene noe. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. april 2020 Flotte bilder, flott modell, long time, no see . Hang mye etter en sånn (LN-UXC)da æ fløy seilfly på Røssvoll 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. april 2020 Ohh. Fine bilder av en enda finere maskin! Eneste stedet jeg har sett dette flyet live, var på Optands flygplats utenfor Østersund. Der var vi tidligere på modellfly treff hver eneste år. Det var tider det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.