Gå til innhold

Favoritt fly


cptseiersten

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Siden du nevnte setningen "hard konkurranse <...>" tar jeg meg friheten til å nevne flere :P

Dette er de flymaskinene som jeg aldri går lei. Flyparken er enda større, men de på listen under peker seg ut som spesielt gode. Mange er ikke nevnt, da enten modell, systemer, lyd eller annet gjør at de ikke kommer helt til topps. Jeg har en lang liste av fly som gjerne skulle vært på favoritt-listen, men som har en eller annen "hvorfor kunne de ikke gjort litt mer innsats"-faktor. 

P3P
PMDG NGXU - Enestående flymaskin, men da barnedrømmen har dreid seg om å fly jumbo, får dette bli en god nr. 2)
PMDG 747 (4-serien er favoritt, men 8-serien vokser på meg)
PMDG 777
TFDI 717
Majestic Q400 - Ja, du har helt rett i at den er noe for seg selv. 
FSLABS A320 var en favoritt til malware-skandalen kom. Da fikk jeg en refund på flyet, men kvaliteten var strålende

XPL
FlyJsim 73 og 72. 
Zibo (Favoritt) - Freeware, anbefalt av både fagmann og lekmann. Fly-"følelsen" i denne er helt unik. 
Toliss A319 og 321 (Favoritt Airbus for XPL)
FF A320 
AirfoilLabs 350
HotStart 900 (God nr. 2)

DCS
F-18 (Favoritt)
F-16
F-14
Mig 15 BIS

 


 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke støver ned hos meg er følgende:

Maddog X

A2A T-6 Texan

A2A C 182 

Milviz C-310R Redux. Denne fikk en real opptur med P3DV4. Jeg opplevde noen små bugs i V3, nå virker den veldig bra.

Vurderer å utvide med Milviz Kingair, den står øvert på ønskelisten nå 😃

Endret av Vebjørn
skrivefeil
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden dukket opp i grevens tid. I disse koronatider har jeg vært på utkikk etter et bra GA-fly som jeg kunne kose meg med. Jeg var på tur å lage et innlegg med spørsmål om tips til akkurat dette når denne tråden dukket opp.

Gikk selv til anskaffelse av Vertx Sim sin DA62. Jeg så på den da den kom, men hadde helt glemt hvor og hvem som lagde den. Jeg var faktisk innom Carenado sine sider, men har brent meg på de tidligere og klarte ikke å slå meg til ro med at deres DA62 var den jeg hadde sett på tidligere. Da jeg så gjennom denne tråden oppdaget jeg at Robert Huthin tipset om den og det var nok til å vekke hukommelsen min.

Fikk tatt første turen i går kveld, og selv om jeg rota meg kraftig bort i noe skyer og drit mellom Bozeman og Jackson Hole så klarte jeg å komme meg helskinnet frem, takket være de fantastiske hjelpemidlene ombord. Lyd, flyfeeling, systemer og utseende er 10/10 på dette produktet og anbefales av undertegnede. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddogen er og blir et av de morsomste og krevende add ons som er laget. Den får bli nr 1. Så er det PMDG NG siden jeg flyr det til vanlig. Utrolig bra simulert. Det samme må jeg si om FSLabs sin A320.

Ikke airlines, hadde Realair sin Spitfire før, vet ikke hvilken hangar den har forsvunnet inn i. Den var morsom. Det samme med en F16 som jeg lekte med, husker ikke en gang hvem som laget den. 

Da fant jeg faktisk Spitten på nett, og selv om de sluttet å selge den i 2016 så var den nedlastbar for tidligere kunder. Funker fjell!

Endret av Aslak Iversen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...