Gå til innhold

Fs2004 renessanse. Mangler filer


Erling H Øksenvåg

Anbefalte innlegg

Hei,

I disse coronatider har jeg gjort et hederlig forsøk på å sveive i gang FS2004 etter ca 10 års fravær. Jeg vet at mange alternative simulatorer har dukket opp i mellomtiden, men nostalgibehovet har gjort at jeg vil prøve gode gamle fs9 igjen.

I denne forbindelse er det to ting jeg ikke har greid å få tak i, og som jeg håper at noen veteraner her inne kan hjelpe meg med å skaffe. Det er først og fremst Norway scenic, men også Braathens SAFE repainten til Project opensky sin 767-200 som lå på det gamle filbiblioteket her på flightsim.no.

Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Vennlig hilsen

Erling H Øksenvåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ganske bra. FS2004 er snart en 20 år gammel simulator så det blir nok vanskelig. 20 år er en meget høy alder for programvare. Kan hende det ligger noe på det store nettet. Alternativt må du nok prøve å høre med noen som fortsatt bruker FS2004 og har disse filene liggende på disk. Personlig ville jeg heller skaffet meg P3D eller X-plane 11. Finnes tonnevis med gratis addons for Norge til begge disse simulatorene. På flightsimnorway.com finner du en full oversikt over gratis addons for Norge som du kan laste ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...