Gå til innhold

Lenge siden


Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det lenge siden sist, men nå i disse tider så ble det tid å børste støv av simulatoren og ta seg noen turer. Da man er utflyttet og ikke tar med PCen med simmen på så blir
det naturlig nok mindre tid til sim, men nå når en midlertidig har kommet seg hjem igjen så ble det to turer i dag. ESSA-ENGM-ESSA ble dagens tur, på VATSIM og første gang med ny voice, helt
ny verden rett og slett. Kjekt å se flere gamle travere også online i disse tider. 
ZgKC3kk.jpg
suWFaiq.jpg
2pxiioS.jpg
L14cNXn.jpg
MJKV6CK.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å se deg i live @Benjamin Hennes

Ble med ett legg på meg i går og hadde mer enn nok med å følge med i cockpit, planlegge landing og lytte etter ATC, så det ble ikke noen bilder fra min flight.
Satt riktignok og nøyt utsikten innover og sydover i danmark på decent. Lys fra by og bygd så langt øyet rakk. Tar jeg screenshots så vises også bare en av skjermene, og det blir bare halve sanheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Gamle travere?? Hei, du må ha respekt for de eldre gutt. 🤣😂
Neida, tuller! LoL!
 Lenge siden du også var mye aktiv Benjamin. Var det sånn at du er flygerstudent i utlandet?
Arti med gjenoppliving av simmen skjønner jeg. Ingen bruk for pustemaskin heller?! 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Velkommen tilbake! Håper det går bra med flygingen og at flybransjen kommer seg tilbake til gamle høyder. Jeg ga opp utdanninga i 2001 da Twin Towers ble angrepet. Hadde mange kjente som fikk noen veldig tøffe år etterpå, men så tok det av og alt kom tilbake til det normale. Det gjør det nok denne gangen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 17.15, Kjetil Håvan skrev:

Gamle travere?? Hei, du må ha respekt for de eldre gutt. 🤣😂
Neida, tuller! LoL!
 Lenge siden du også var mye aktiv Benjamin. Var det sånn at du er flygerstudent i utlandet?
Arti med gjenoppliving av simmen skjønner jeg. Ingen bruk for pustemaskin heller?! 😆

Tiden flyr rett og slett, det er lenge siden nå, men det er alltid gøy å bla tilbake å se på all den moroa vi hadde når vi drev på med MP flere ganger i uken. 
 

Har ikke kommet i gang med noe pilotstudier helt ennå, men planen er fortsatt å få begynt på det selvfølgelig. 
 

Simmen trengte litt starthjelp i form av oppdateringer både her og der, men er fornøyd med hvordan resultatet ble til slutt ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...