Benjamin Hennes Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Hei! Nå er det lenge siden sist, men nå i disse tider så ble det tid å børste støv av simulatoren og ta seg noen turer. Da man er utflyttet og ikke tar med PCen med simmen på så blir det naturlig nok mindre tid til sim, men nå når en midlertidig har kommet seg hjem igjen så ble det to turer i dag. ESSA-ENGM-ESSA ble dagens tur, på VATSIM og første gang med ny voice, helt ny verden rett og slett. Kjekt å se flere gamle travere også online i disse tider. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2020 Halla ...👍 Ja det var lenge siden ... Greie bilder som vanlig fra den kanten og ikke ihelrustet heller ser jeg 🤣🤣 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Bra å se deg i live @Benjamin Hennes Ble med ett legg på meg i går og hadde mer enn nok med å følge med i cockpit, planlegge landing og lytte etter ATC, så det ble ikke noen bilder fra min flight. Satt riktignok og nøyt utsikten innover og sydover i danmark på decent. Lys fra by og bygd så langt øyet rakk. Tar jeg screenshots så vises også bare en av skjermene, og det blir bare halve sanheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 21. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2020 Hyggelig å se deg igjen Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2020 1 time siden, Geir Teigo skrev: Tar jeg screenshots så vises også bare en av skjermene, og det blir bare halve sanheten. Last ned denne så kan du velge hva du vil ha screen avhttp://www.michielovertoom.com/software/snapper/ eks: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 55 minutter siden, Robert Hulthin skrev: Last ned denne så kan du velge hva du vil ha screen avhttp://www.michielovertoom.com/software/snapper/ eks: Eller bare bruke PrtScn-funksjonen til Windows istedet for V, da får du vel alle skjermer uavhengig av oppsett i P3D? Fine bilder av trådstarter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2020 Gamle travere?? Hei, du må ha respekt for de eldre gutt. 🤣😂 Neida, tuller! LoL! Lenge siden du også var mye aktiv Benjamin. Var det sånn at du er flygerstudent i utlandet? Arti med gjenoppliving av simmen skjønner jeg. Ingen bruk for pustemaskin heller?! 😆 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2020 Hyggelig å se deg her inne igjen 😊 . Hvordan føles det med FS nå som du har real flyvning i ryggmargen 😎? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 21. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2020 Velkommen tilbake! Håper det går bra med flygingen og at flybransjen kommer seg tilbake til gamle høyder. Jeg ga opp utdanninga i 2001 da Twin Towers ble angrepet. Hadde mange kjente som fikk noen veldig tøffe år etterpå, men så tok det av og alt kom tilbake til det normale. Det gjør det nok denne gangen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 På 21.3.2020 den 17.15, Kjetil Håvan skrev: Gamle travere?? Hei, du må ha respekt for de eldre gutt. 🤣😂 Neida, tuller! LoL! Lenge siden du også var mye aktiv Benjamin. Var det sånn at du er flygerstudent i utlandet? Arti med gjenoppliving av simmen skjønner jeg. Ingen bruk for pustemaskin heller?! 😆 Tiden flyr rett og slett, det er lenge siden nå, men det er alltid gøy å bla tilbake å se på all den moroa vi hadde når vi drev på med MP flere ganger i uken. Har ikke kommet i gang med noe pilotstudier helt ennå, men planen er fortsatt å få begynt på det selvfølgelig. Simmen trengte litt starthjelp i form av oppdateringer både her og der, men er fornøyd med hvordan resultatet ble til slutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.