Gå til innhold

Etterlyser VATSIM support


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Skulle det tilfeldigvis være noen lesere som har mulighet til å dytte på support hos VATSIM?

Er nesten to år siden jeg har flydd, så konto har blitt suspendert. Det finnes ingen automatisk måte å få denne reaktivert på og nå etter et døgn er det enda ingen reaksjon fra Support. Lagde en ny konto i mitt nye navn i går, men da ble jeg sendt rett i karantene.

Endelig er simmen oppe å gå, så kan jeg ikke fly online... grrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men de er begge helt uten nytte. Har prøvd alle de kanaler jeg har tilgang til, men det er ingen som yter support. Lyset er på men ingen hjemme... Blir utrolig frustrert og irritert over at en så stor organisasjon ikke har noen ressurser til support og det er ingen måte å ta kontakt via supportforumet siden konto har gått i suspensjon og det kreves aktiv konto for alle vatsim websider. Latterlig løsning og ikke rart folk opererer med flere kontoer når de gjør det nærmest umulig å få hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp... jeg har oppnådd kontakt. Var nok litt koronautolmodig og forventet svar før 1 1/2 døgn. Det kommer til å ordne seg. Siden jeg har skiftet navn noen ganger er det litt trøblete med dokumentasjon på at jeg er meg, men det Løser seg. 
Gleder meg litt mer til neste isolasjonsuke med dette i orden. Fingers crossed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...