Gå til innhold

Prosessor?


Skrifefeil

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg nevnte det tidligere et sted her inne. CPU er ikke problemet. En 6 - 8 kjerner er tydeligvis mer enn nok.
Det som er greia er GPU, en som ikke finnes enda hvis du virkelig skal maxe ut. Det betyr ikke at den ikke er flybar med mye av dagens skjermkort! For det er den!
Men man må slik som i P3D, justere ned en del hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Redd? 🤣
For hva da? Å bli kicka ut. Nei! Jeg har spilt det mer enn nok, og kunne sikkert venta til det blir sluppet, men gøy å være med videre uansett.

Men for å gjøre denne historien kort, det står absolutt ingenting i NDA som sier noe om ikke å beskrive anbefalt maskinvare. Dvs jeg kan si hva jeg vil om det egentlig.
Det er kun å beskrive noen del av spillet helt konkret som ikke er lov!  LoL! GotYou! 😉😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger å oppgradere cpu'en. Noen som kan gi meg tips til hvilke jeg bør satse på. Har undersøkt litt rundt i5-9600KF. Ser den scorer bra på benchmark testene? Har blitt anbefalt i hvertfall i5 10600k or i7 10700k. Har vært snakk om AMD også, i form av Ryzen 7 3700X. Men har ingen erfaring med AMD. Har i alle år brukt Intel. Kjører i dag i5 6600, Nvidia RTX 2070 og 16 GB RAM, har fiber linje med 300/300 hastighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja det er jo slik at Intel krever nytt hovedkort av hver eneste nye generasjon cpu de produserer. Ganske håpløst system, og de har blitt kritisert massivt pga dette.
Det er nå en ting. Men Intel kutter også bla. PCIe lanes i forhold til konkurrenten. Det er heller ikke det eneste de kutter i. Intel ble for grådige. Men det svir godt  hos dem nå for tiden. Til pass for dem... 🤣

Lenge til det blir Intel hos meg iallefall, da bør de skjerpe seg, og bli konkurransedyktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...