Gå til innhold

737 800 Console


Pål Rønningen

Anbefalte innlegg

Hei. Nå trenger jeg litt hjelp av erfarne 737 800 piloter. Etter å ha sett mange episoder av Aircrasch Investigation så fikk jeg endelig et brukbart bilde av noe som jeg ikke klarer å finn på nettet. I følge Ethiopian flight 409 crasch så fremkom det at det er en spak til venstre for Spoiler/Speed Brake. Finner ikke noen cockpit bilder som kan forklare denne. Noen real life flygere som vet dette?

Mvh Pål Rønningen

737_800C.JPG

Endret av palron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar. Jeg har nok ikke vært nøyaktig nok med beskrivelsen av konsollen. Først så nevnte jeg bare til venstre for Spoiler spaken. Deretter så måtte jeg se nærmere på bildet og oppdaget til min forskrekkelse at helt til venstre i bildet så ser jeg en STÅLAMPE! Så du har helt rett Geir, dette er nok en hjemmesnekret eller ombygd en. Men hvis det er en som sikkert har laget en til en simulator så må det jo være etter en eller annen fly modell. Tar gjerne imot forslag. Legger ved et nytt bilde med piler.

Mvh Pål Rønningen

 

737_800C.JPG

Endret av palron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...