Gå til innhold

OOhhh. My screenie


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
1 time siden, Ernst K.Furuhatt skrev:

Steike bra,  er det så fantastisk over alle store byer,  eller bare noen få utvalgte ?

Takkåtakk! 🙂 Barcelona er ikke spesiell egentlig! 😉😉

Forskjellen kommer ann på om byene er bygd på autogen (Hvor god nok kartdata mangler, men det ser dere allerede av mange bilder som er lagt ut, og som Microsoft har snakka om i world presentasjonen), eller som her, helt fotorealistisk med photogrammetri. Uansett er alle store byer betraktelig! bedre enn feks. p3d! Men klart, alt er relativt, og alt i denne simmen handler om kvaliteten på kartdataene. Finnes de, så sørger Azure AI for resten.

Det er en heelt annen verden å fly i enn det dere er vant til! På alle måter! Jeg storkoser meg, selv om den er uferdig! 😊

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kim Kristensen skrev:

Da er jo spørsmålet, hvorden ser Norge ut? 😅

Er du helt sikker på at du vil vite det? ;)

Hvis du lurer på hvordan et område ser ut i FS2020 kan du gå inn på Bing maps og søke det opp der, da får du et godt inntrykk av hvordan det ser ut i spillet også. Det ser absolutt mye bedre ut enn default i både P3D\FSX og X-Plane, men mange steder har "litt" å gå på. Jeg har meldt inn en liten bråte med bugs til Asobo i forbindelse med sceneryet i Norge, men jeg vil tro at det ligger et godt stykke nede på prioriteringslista.  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Det er en heelt annen verden å fly i enn det dere er vant til! På alle måter! Jeg storkoser meg, selv om den er uferdig! 😊

Takk takk,  det viktigste er faktisk at man kan storkose seg :D  Regner med det blir både svake og sterke sider,  men at det til sammen blir en forbedring av hva man har i dag.  Og at tredjeparts utviklere får bedre "verktøy" for å revolusjonere scenery.  Flymodellene regner jeg med blir like bra som de beste vi har i dag :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
4 timer siden, Fredrik Edvardsen skrev:

Er du helt sikker på at du vil vite det? ;)

Hvis du lurer på hvordan et område ser ut i FS2020 kan du gå inn på Bing maps og søke det opp der, da får du et godt inntrykk av hvordan det ser ut i spillet også. Det ser absolutt mye bedre ut enn default i både P3D\FSX og X-Plane, men mange steder har "litt" å gå på. Jeg har meldt inn en liten bråte med bugs til Asobo i forbindelse med sceneryet i Norge, men jeg vil tro at det ligger et godt stykke nede på prioriteringslista.  

jeg tror ikke de vil vite hvordan Norden ser ut. 😂 Men jeg skal ikke overdrive det negative, for det er ikke negativt. Jeg tror personlig de jobber hardt med saken! Det blir nok garantert bedre! Vi har tidlig alfa enda!

Vi kan ikke si noe konkret om hva vi gjør. Men vi melder inn i bøtter og spann! 😂

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
3 timer siden, Kjetil Håvan skrev:

jeg tror ikke de vil vite hvordan Norden ser ut. 😂 Men jeg skal ikke overdrive det negative, for det er ikke negativt. Jeg tror personlig de jobber hardt med saken! Det blir nok garantert bedre! Vi har tidlig alfa enda!

Vi kan ikke si noe konkret om hva vi gjør. Men vi melder inn i bøtter og spann! 😂

Veldig spent.!!

Kan det være nevnt, noen tid for release. Det virker som om dette produktet, skal overgå alt av det vi har i simulator verden. Vi får håpe på det.😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forlengst innsett at norden er lavere prioritert. Fordi norden er uviktig for store produsenter. Latterlige små flekker der de ikke ønsker å lage alt i små detaljer. Det er helt greitt, bare det andre store ute i verden ligner noe. Har forlengst koblet ut hjemlandet i simulator sammenheng, og det var jaggu på tide, så får man ro i magen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
35 minutter siden, Andrew Thomsen skrev:

Jeg har forlengst innsett at norden er lavere prioritert. Fordi norden er uviktig for store produsenter. Latterlige små flekker der de ikke ønsker å lage alt i små detaljer. Det er helt greitt, bare det andre store ute i verden ligner noe. Har forlengst koblet ut hjemlandet i simulator sammenheng, og det var jaggu på tide, så får man ro i magen.

Det er synd. Men det er Erna som vil ha det slik! 😂😂

Alt skal sentraliseres, og alt nord for Sinsenkrysset er villmark og gale bønder! Hvem bryr seg om det! Lol! Ja det er trist! 😐

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...