Gå til innhold

Kjapp tur Bergen -Kr.sand i lett snøvær


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Rene julestemninga Robert! Du flyr masse skjønner jeg. Det er enda godt. Jeg flyr masse også, men ikke i P3D, men P3D er en virkelig fin simulator, med alle de vanvittig bra addonsene vi har, spesielt i Norge! 😃
Ser foressten at REX har lansert v2.2 av REX Environment Force. Har du prøv denne? Er det noe særlig forskjell/forandringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Andrew Thomsen skrev:

Det som er bra med Dash (Wif) er business class, så unngår man litt den der jækla propellen. Ler meg fillete av at folk som flyr fast med "Quiet" 400 stort sett alle i dag har hodetelefoner med aktiv STØY demping. Nei de sitter ikke å nyter Mozart, prøver kun å redde ørene.

Hvis du synes Q400 er bråkete, så burde du prøve å fly en -100 :P Kabinpersonalet bruker øreplugger.
Q400 er ikke ille så lenge du sitter helt foran eller helt bak. Men klart, blir du sittende ved propellen så blir det hardt for ørene under takeoff og climb. Er litt hestekrefter som driver de propellene.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå vært litt frem og tilbake med 300 og 100 i det siste, men sitter jo foran sete 1 eller 2 ofte. Ja bråk nok der og, men klager ikke. Aktivt støyvern har jeg forlengst fra mine 11 timer pluss flights mange år internasjonalt, stusset bare litt på at det trengs her hjemme og. Det verste er i grunn støyen fra vinden rundt skroget. Ikke fra motorer uansett kategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrew Thomsen skrev:

Jeg har nå vært litt frem og tilbake med 300 og 100 i det siste, men sitter jo foran sete 1 eller 2 ofte. Ja bråk nok der og, men klager ikke. Aktivt støyvern har jeg forlengst fra mine 11 timer pluss flights mange år internasjonalt, stusset bare litt på at det trengs her hjemme og. Det verste er i grunn støyen fra vinden rundt skroget. Ikke fra motorer uansett kategori.

Ja, skal du fly propellfly så er nok aktivt støyvern tingen. Iallfall hvis du reiser mye. På jet er det nok kanskje mye støy fra vinden rundt skroget, men på Dashen så vil jeg ikke være enig i det. Her er det propellstøyen som definitivt er verst og som rister trommehinnene dine. De gangene man lander med 1020 rpm, så høres det rimelig greit. Heldigvis gjøres de fleste landingene med reduced np og 850 i rpm på Q400 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...