Gå til innhold

Fantom-aktig


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nærmere bestemt tidlig utgave av F-4 Phantom II fra Sim Work Studios.   Jeg har lenge flydd en langt mer moderne utgave fra Milviz,  men  ble nysgjerrig på hva denne hangarskipsversjonen hadde å by på.  Så langt er det god underholdning,  og modellen flyr veldig bra,  har knallgod lydkvalitet og den inneholder mer systemsimulering enn jeg har klart å sette meg inn i.  Her må det nok studeres "flight manual" så det holder,  og selv om man kan fly fra diverse freeware hangarskip,  har SWS egne pakker med hangarskip til minste detalj.  Hiihaa,  artig med carrierops igjen :)

 

 

 

ca1.jpg

ca2.jpg

ca3.jpg

ca3b.jpg

ca3c.jpg

ca3d.jpg

ca4.jpg

ca5.jpg

ca5b.jpg

ca7.jpg

ca8.jpg

ca9.jpg

ca10.jpg

ca11.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Nå er du klar for hangarskipsmodulen i DCS, Ernst - får du ned en Phantom så er moderne ting som en Hornet ingen sak ;)

Takker for tilliten :D ,  jeg følger stadig med på utviklingen av DCS,  og spesielt hangarskipsmodulen er interessant,  men er en smule bekymret over økende rapportering om "bugs" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ernst K.Furuhatt skrev:

Takker for tilliten :D ,  jeg følger stadig med på utviklingen av DCS,  og spesielt hangarskipsmodulen er interessant,  men er en smule bekymret over økende rapportering om "bugs" .

Den siste updaten, som kom i forrige uke, var full av bugs - men man kan velge å kjøre "stable"-versjonen i stedet for "open beta", når en update slippes til "stable"-versjonen er som regel de store bugene borte. Kjører man "Open Beta" får man updates tidligere, men da er det ofte noen bugs som følger med.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

hvordan oppfører den seg sammenlignet med Phantomer du har flydd tidligere i simmen?

Oppfører seg veldig bra,  ganske likt den fra MILVIZ,  men denne krever mindre av min PC,  så den føles en anelse "mykere" i bevegelsene.  Har hatt andre Phantoms i tidligere utgaver av FS9 og FSX,  men det var enkle leketøy i forhold til disse to,  og kan ikke sammenlignes.  Sim Work Studios er å betrakte som nykommer i forhold til MILVIZ,  men de har høye ambisjoner,  og har valgt spennende varianter av flyhistorien.  Både MILVIZ og SWS har simulert mange av flyenes viktige systemer,  så jeg bruker en del tid på å sette meg inn i hva modellene er gode for,  og for tiden går det mye i carrier ops,  fantastisk artig (og utfordrende) å lande et såpass tungt monster på en bevegelig småflyplass :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...