Gå til innhold

Noen som flyr AW139 her på X-plane?


Line Andersen

Anbefalte innlegg

Hei,

Det er X Rotor som har laget den. Helikopteret har FMS og prøver legge inn en instrument flight fra A til B men får ikke lagt det inn i computeren som har ett litt annet oppsett enn den vi har i helikopteret real life. Videre prøver jeg å fly og koble opp AP men den vil ikke engage. Har du noe råd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-Rotor kjører et noe spesielt løp på denne AW139en. Det er vel ikke en fullversjon man kjøper, men en early-access utgave. Nå er de tydeligvis på RC7(Release Candidate 7). 
JEg eier den ikke selv, så det er dessverre ikke så altfor mye jeg kan bistå med. Men søkte litt på google, og fant ut at det var rapportert inn trøbbel med at noen funksjoner i FMSen ikke fungerte.
 https://www.helisimmer.com/reviews/x-rotors-aw139-x-plane-11 

 

Vet ikke om det kan være noe som enda ikke er ordnet i RC7. 

 

Angående autopilot aner jeg ikke. Jeg er bare kjent med B412, og vi har ikke noe mer enn AFCS med SAS og ATT-mode :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kim Jørgen Brenna skrev:

X-Rotor kjører et noe spesielt løp på denne AW139en. Det er vel ikke en fullversjon man kjøper, men en early-access utgave. Nå er de tydeligvis på RC7(Release Candidate 7). 
JEg eier den ikke selv, så det er dessverre ikke så altfor mye jeg kan bistå med. Men søkte litt på google, og fant ut at det var rapportert inn trøbbel med at noen funksjoner i FMSen ikke fungerte.
 https://www.helisimmer.com/reviews/x-rotors-aw139-x-plane-11 

 

Vet ikke om det kan være noe som enda ikke er ordnet i RC7. 

 

Angående autopilot aner jeg ikke. Jeg er bare kjent med B412, og vi har ikke noe mer enn AFCS med SAS og ATT-mode :P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...