Gå til innhold

Pedaler og ratt rister inn i FSX


Onigogos

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bruker FSX i noen år og har bygd på etterhvert.

Nå har jeg møtt på en problem, i alle flyer når jeg går inn, ratt som rister og venstre pedal som går inn hele tiden.

Det er umulig å fly slik.

Jeg har goflight spaker og pedaler og har reinstalert GFGonfig og GoFlight Interface.

Er det noen som har noen tips slik at jeg ikke trenger å reinstalere alt.

På forhand takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kalibrere kontrollene. Evt sjekke om det er noen konflikter i oppsettet, for det kan skape problemer som dette her. Alternativt er dette her også en typisk ting som skjer når kontrollene begynner å bli dårlige og det er på tide å kjøpe nye. Har opplevd det flere ganger selv gjennom årene. Vet ikke hvor lenge du har hatt dette rattet og pedalene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Har vært inne på Fsuipc og prøvde å ta vekk "spike" på aileron som er instabil, det kan se ut som det er kontrollen som det er feil på.

Takker for tipsen, skal se om jeg kan åpne til å rengjøre med det blir kult med nye spaker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...