Gå til innhold

Geiteryggen ENSN


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ettersom jeg har blitt spurt om hvordan jeg fikk til Geiteryggen ENSN I P3D, så må jeg spørre dere andre. Ettersom jeg ikke husker selv lenger om sceneryet jeg har er ORBX Norway, eller om jeg knota det til selv? 😂
Hva har dere andre der ute, og hvordan ser det ut? P3D v4.5 HF2.

Geiteryggen hos meg!

2020-1-24_17-5-54-295.jpg

2020-1-24_17-6-17-573.jpg

2020-1-24_17-6-25-429.jpg

2020-1-24_17-6-42-287.jpg

2020-1-24_17-7-30-423.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Det er jeg som har spurt Kjetil om dette, siden jeg så i en tidligere post at han hadde ENSN inne i P3d. Jeg har forsøkt å legge det inn også, men ikke fått det inn. Når jeg legger det inn, blir resultatet omtrent slik som bildene over viser, men med dobbelt sett bygninger uten at det gjøres modifikasjoner. Men dette er ikke slik jeg trur sceneriet skal se ut. Utfra jpg fila som følger med, er terminalbygget på østsiden av stripa i riktig form og farge (rødt), mens både hos Kjetil  og meg kommer det fram som en grå standardbygning. Jeg har både lastet det ned fra Avsim og fått en kopi av Kjetil, så fila er sikkert riktig, men spørsmålet er jo hvorfor sceneriet ikke stemmer med jpg fila som følger med. Jeg trudde dette sceneriet var en videreutvikling av Arne Sundsbøs flotte Ensn scenery for FS2004, men det er tydeligvis ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg tror ensn er lite kompatibelt med P3d for tida, så kommer det ingen scenery developer å gjør noe med det, så blir den vel bare slik.

Tror en del sitter på gjerdet og venter på fs2020. Også de som utvikler scenery. Jeg har veldig lyst til å lage mikroflyplassen til Henning flyklubb når fs2020 kommer ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jo Geiteryggen ser lik ut hos meg som hos deg, men jeg har dobbelt sett med bygninger, både med din fil og med Avsim fila. Det er nok noen filer i ORBX Norway som må fjernes for å fjerne standard bygningene, men det har jeg ikke gjort. Jeg er enig i at det ikke er tidspunktet for å lage et nytt scenery nå. Jeg kan leve godt med standardsceneriet.  Takk for hjelpa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...