Gå til innhold

Tweet over Torp.


Anbefalte innlegg

  • Full Member

Jeg har hatt Aerosoft Torp installert i P3d v 4 siden september 2018 og jeg har flydd mye utfra Torp. Da jeg startet opp simmen på fredag, var sceneriet borte, og jeg var tilbake til standardscenery.. Har forsøkt å avinstallere det, og installere det på nytt, men det kommer fortsatt ikke fram. Kan det være at sceneriet ikke fungerer sammen med siste oppdatering av P3d v4.5? Har noen opplevd det samme, eller har dere forslag til løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Og til Furuhatten 4.5 er trygg å bruke nå merker ikke noen nykker fra den kanten lenger 😂

Takkåtakk :) ,  da får vi se om æ gidder å ta den jobben.  Har V4.4 som fungerer utmerket,  så æ ser det an til behovet for oppdatering melder seg . Veldig stille hos Lockheed Martin .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja, har ikke hørt et pip fra LM siden v4.5 kom i september (installerte den i jula etter ett års simpause - var enda på v4.1).

Det er litt synd. De har vært relativt dårlige på å skape entusiasme rundt sitt eget produkt, og der viser jo Microsoft muskler. Ikke bare ser de ut til å revolusjonere produktet, men de har også drevet en forbilledlig markedsføringskampanje som involverer fans og skaper entusiasme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...