Daniel Svendsrud Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Hei. Noen har ett track ir 5 set til salgs eller vet hvor man får kjøpt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Ikke så mange steder man får tak i dem lenger, og ikke så ofte man ser brukte til salgs. Du får dog tak i nye fra Amazon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Et billigere og like bra alternativ finner du i https://www.trackhat.org/, jeg eier både Trackir 4 og Trackhat cam + batteri-clip, og bruker sistnevnte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Husker ikke hvilken versjon jeg har, men skal sjekke om det er 5 når jeg kommer hjem senere i kveld. Hvis det er riktig selges den gjerne 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2020 6 timer siden, Gert Barring skrev: Husker ikke hvilken versjon jeg har, men skal sjekke om det er 5 når jeg kommer hjem senere i kveld. Hvis det er riktig selges den gjerne 🙂 Kan du ikke sende en PM hvis du finner ut av det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Jeg har en trackIIr som jeg GIR bort. PM meg Jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Jeg har en Trackir 4 pro, og ser at Jack gir bort sin, så da er nok det en bedre deal 😄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2020 Ser fremdeles etter en trackir 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 I dag fant jeg Cap-klippet. MEN plasten foran IR-en er borte. Har testet den med driver v5.4.2, og den fungerer. Vil du ha det? Jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 20. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2020 Endte med å bestille trackhat og sånn batteri flip, så får håpe det var det riktige valget 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Englund Bendixen Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Jeg også ute etter en track løsning til å bruke i DSC hvis det flere som skal kvitte seg med sitt. (Starta på TrackHat varianten selv men satt dessverre med feil PS2 cam type) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Hvis du har et kamera med høy FPS, som PS2 Eye, kan du alltids prøve FaceTrackNoIR, har ikke erfaring selv, men erindrer å ha lest om folk som syns det funker fint på andre fora og Reddit. Her kreves eget detektivarbeid. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.