Gå til innhold

God Jul til simfolket


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Hei dere
Det har desverre vært skrekkelig stille fra denne kanten i høst, uten å gå nærmere innpå hvorfor. Har stort sett bare vært innom for å oppdatere forum- og nettsidesoftware uten å ta aktiv del i diskusjonene som foregår, men ser at det spørres og hjelpes og menes i mange tråder.
Godt å se at forumet lever sit eget liv og håper og tror at jeg kan vie mer tid og oppmerksomhet til samfunnet her inne i tiden som kommer, og det er heldigvis ikke opp til hver enkelt om forumet lever eller ikke.

Vil rette en superstor takk til dere som har donert penger til driften gjennom året og oppfordrer alle som kan til å sette opp et lite autotrekk i året som kommer. Dersom dere kan avse f.eks. 10-20 kr. måneden vil dette være til stor hjelp for oss når regningen kommer i desember neste år.

Det er jo nesten litt tradisjon at jeg skriver en tiggerpost ved årsslutt, og i fjor kom det inn mer enn nok der vi delte ut igjen alt som var til overs etter softwarelisens og serverleie. I år har jeg ikke hatt mulighet til å kontakte utgivere for å få gratisstoff og spesialtilbud, men kostnadene ruller og går likevel så alle bidrag hjelper.

Uten videre snikksnakk og tigging ønsker jeg alle brukere en riktig god jul!!

 

Bilderesultat for aircraft christmas tree

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og reflekterer litt over året som nesten er over. Store ting har skjedd i min hobby. Nå i begynnelsen av desember var det et år siden jeg første gang installerte X-Plane. For meg var det en stor positiv overraskelse. Jeg har fortsatt P3D liggende på maskina med et utall av scenery og fly, men siden oppstarten av X-plane har jeg kun et fåtall ganger startet P3D.

Slik har det blitt for meg i 2019! Jeg lurer nå på hva det nye året vil bringe av positive overraskelser. Blir det FS2020?

Takker alle på dette forumet for mange gode tips og innspill. Har vært av stor verdi for meg, ikke minst i oppstarten av X-Plane.

Med dette litt symbolske bildet tatt på Skiathos, ønsker jeg alle simmere et riktig godt og produktivt nytt år 2020! 

picasabackground-041.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...