Geir Teigo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Hei dere Det har desverre vært skrekkelig stille fra denne kanten i høst, uten å gå nærmere innpå hvorfor. Har stort sett bare vært innom for å oppdatere forum- og nettsidesoftware uten å ta aktiv del i diskusjonene som foregår, men ser at det spørres og hjelpes og menes i mange tråder. Godt å se at forumet lever sit eget liv og håper og tror at jeg kan vie mer tid og oppmerksomhet til samfunnet her inne i tiden som kommer, og det er heldigvis ikke opp til hver enkelt om forumet lever eller ikke. Vil rette en superstor takk til dere som har donert penger til driften gjennom året og oppfordrer alle som kan til å sette opp et lite autotrekk i året som kommer. Dersom dere kan avse f.eks. 10-20 kr. måneden vil dette være til stor hjelp for oss når regningen kommer i desember neste år. Det er jo nesten litt tradisjon at jeg skriver en tiggerpost ved årsslutt, og i fjor kom det inn mer enn nok der vi delte ut igjen alt som var til overs etter softwarelisens og serverleie. I år har jeg ikke hatt mulighet til å kontakte utgivere for å få gratisstoff og spesialtilbud, men kostnadene ruller og går likevel så alle bidrag hjelper. Uten videre snikksnakk og tigging ønsker jeg alle brukere en riktig god jul!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 24. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 24. desember 2019 Selvfølgelig skal jeg tre støttende til for å holde dette forumet levende. Jeg finner kanskje ut hvordan det gjøres ved å søke litt her og der.... God Jul til alle brukere av Flightsim.no, vi er en bra gjeng særinger! Heldigvis. Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 24. desember 2019 God jul til deg oghttps://www.flightsim.no/donering/@Vidar Eggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 24. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 24. desember 2019 God jul til alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2019 Har ikke sjekket selv, men ser at jeg får opp valg om månedlig donering til andre nettsteder og podcaster jeg støtter. Odd Magne Kaasastul har iallefall funnet ut av det og har støttet oss løpende gjennom året! Takk Odd Magne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 24. desember 2019 En får valget i linken jeg delte her om månedlig donering så det ser jo ut til å virke 👍https://www.flightsim.no/donering/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 24. desember 2019 Full Member Del Skrevet 24. desember 2019 God jul! Takk til alle som bidrar til å løse flightsim problemer, og oppdaterer på alt som rører seg i flightsim verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 God jul til alle her inne, unge som gamle (og midtimellom)! 😀🤶🌲 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 25. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 25. desember 2019 God Jul til alle🎄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 31. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 31. desember 2019 Så ikke denne før nå. Jeg er nok sær jeg også. Så bare å hive seg på. God jul. men mest godt nyttår nå! 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Sitter her og reflekterer litt over året som nesten er over. Store ting har skjedd i min hobby. Nå i begynnelsen av desember var det et år siden jeg første gang installerte X-Plane. For meg var det en stor positiv overraskelse. Jeg har fortsatt P3D liggende på maskina med et utall av scenery og fly, men siden oppstarten av X-plane har jeg kun et fåtall ganger startet P3D. Slik har det blitt for meg i 2019! Jeg lurer nå på hva det nye året vil bringe av positive overraskelser. Blir det FS2020? Takker alle på dette forumet for mange gode tips og innspill. Har vært av stor verdi for meg, ikke minst i oppstarten av X-Plane. Med dette litt symbolske bildet tatt på Skiathos, ønsker jeg alle simmere et riktig godt og produktivt nytt år 2020! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 God nytt år til alle sammen! Det er vært en forrykende avslutning på 2019, hva gjelder simulator-addons, så vi satser på at det neste året blir vel så bra. God feiring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2020 Godt Nyttår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.