Kim Kristensen Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Ok, skulle egentlig ha tatt juleferie fra forumet, men må dele denne først, da Sverige har tatt steget inn i WT, og man kan komme i håg med fly som Jaktfalken, Tunnan og Lansen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Syns det er utrolig kult at de har inkludert Sverige, og ikke minst at de graver seg lenger og lenger inn i den Kalde Krigen - kanskje vi får se en Draken etter hvert også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2019 Skal ikke se bort fra at Draken kommer også, de trenger også noe supersonisk for å utfordre Amerikanerne og Russerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Nå er det en Draken på vei ser jeg - og en Lightning - kanskje jeg må begynne å spille litt War Thunder igjen. Selv om jeg vel aldri kommer meg opp til det nivået hvor jeg kan få de maskinene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2020 Du kan alltids fly Premium Tunnan 😁 selv er jeg mest spent på å prøve ut Skyhawken når den kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.