Gå til innhold

Ikke akkurat jule-evangeliet.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
Sitat

Mye action altså, har du fløyet med 331 enda? Har hørt at det er en av Spitfire skvadronene man kan følge?

Jatakk,  her er action så det holder :D ,  og 331 skvadronen er med.  I siste bildet er jeg på oppdrag med 331,  stasjonert i Grimbergen.  I karriere-delen er Spit`n malt i engelske standardfarger uten bokstavkoder,  men i single-oppdrag kan man fly Berg sin norske Spitfire  .

 

spit1.jpg

spit2.jpg

spit3.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesiell den spit'en til Rolf Arne Berg. Berg hadde gått langt i å dekorere denne. Roundellene på vingene var overmalt med bannere i norske farger. Flyets ID var byttet ut med initialene til Berg. Denne kreativiteten hadde falt Bergs overordnede tungt for brystet, og han hadde fått ordre om å fjerne dette. Det var ellers vanlig at man i 331 skvadronen fikk male noen norske farger på flyene. Mest vanlig var banneret over propellhetten. Det var også noen fly med farger på sideror og på kanonene.

Knall bilder Ernst!
Jeg laget Berg sin Spitfire IX på RealAir sin modell (funker utmerket i P3D v4.5). Jeg har forøvrig laget flere fly fra 331 skvadronen på RealAir sin modell.

 

 

2019-9-16-22-17-0-703.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja Gunnar,  du er et råskinn med malepenslene dine :D .  Jeg har også RealAir sin Spit i hangaren min,  sammen med A2A sine,  og de luftes alle fra tid til annen.  Men i det siste har det blitt mest Il-2 Bodnplatte,  og det har selvsagt gitt nye dimensjoner til denne våpenplattformen,  og spesielt artig er det når man kan fly den i fargene til 331 skvadron.  Håper vi får lignende godbiter i FS 2020,  og at dine kunstneriske evner kan berike denne simmen også :)   God Jul :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...