Gå til innhold

FSNavigator.


Frank Ånstad

Anbefalte innlegg

Hei, Geir. Takker for svar.

saken er den, at jeg har lastet FSNav. ned og installert og har brukt den i lang tid, men nå er tiden for lisensen oppbrukt.

Så det eneste jeg trenger er en lisensnøkkel for og kunne bruke den, så visst du vet om noen som har en nøkkel som vil "donere/gi"  den setter jeg veldig stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gunnar. Skriver ikke dette for å være bedrviter, men undrer meg over hvorfor du ikke bruker littlenavmap i stedet ? (https://albar965.github.io/littlenavmap.html). Den er jo gratis og veldig bra etter min mening. Til tross for at jeg i dag har og bruker en rekke andre verktøy (PFPX, G-Plan, EFB2 m.fl. ), er det littlenavmap jeg daglig bruker fordi den har alt og er meget enkel i bruk. Ment som et tips! 😀

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, men jeg er nå "grodd" fast med FSTramp som jeg er svært godt fornøyd med. Det koster riktignok noen kroner, men er enkelt og effektivt nok for en som ikke har tenkt å gå profesjonelle piloter i næringen, men som gjennom flighsimmen (les P3Dv4.5 og ORBX) får testet ut mange ulike flymodeller og ellers reist rundt i den (imponerende!) virtuelle verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...