Gå til innhold

Nervepirrende karrierejag.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 Min karriere i RAF er i gang,  og foreløpig har det gått min vei,  men gjennomsnittsalderen tilsier at motstanden øker framover 😯.  De fleste har vel allerede gjenkjent at simmen er IL2-Bodenplatte.  Må si jeg er mektig imponert over underholdningsnivået og atmosfæren,  og det er lenge siden jeg har hatt det så gøy med min flyinteresse. Flymodellene er fullt på høyde med det vi er vant med fra FSX / P3D,  og det gjør det inspirerende vanskelig med luftkamper.  Her er nok av flytyper å velge blant,  og foretrekker man bare flyvning fra flyplass til flyplass,  så er det selvsagt mulig å unngå å delta i krigen. Men det er først når man melder seg til tjeneste,  at simmen våkner til liv,  da havner man midt i et "inferno" av aktiviteter. Jeg har alltid hatt sansen for Tempesten,  så jeg valgte meg en skvadron som var oppsatt med denne fabelaktige jageren,  og for tiden er det mye eskorteflyvninger fra flybasen Volkel i Nederland.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

4b.jpg

5.jpg

5b.jpg

6.jpg

7.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Douglas A-20 er vel tilgjengelig da?

Jada,  den har vært her ei stund,  og det er en del oppdrag for denne arbeidshesten også.  Ganske imponerende slagstyrke,  og den kan flys mer heftig enn den ser ut som,  men for min del foretrekker jeg Spit`n eller aller helst Tempest`n .  Joda,  Mustangen byr på saftig kvalitet og Dora`en er absolutt ikke å spøke med,  så her er det mye underholdning for den som liker "autentisk" flyhistorie :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...