Tom Knudsen Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) Noen flere som er plukket ut? Endret 24. oktober 2019 av Tom Knudsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. oktober 2019 Premium Medlem Del Skrevet 25. oktober 2019 Gratulerer ! Æ har ikke søkt om å få bli med, men følger med fra utsiden. Nå får vi kanskje førstehånds analyser fra deg etter hvert, håper du ikke får munnkurv ?! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Fikk med meg at de kjører en runde til med invites, så dersom du ikke er plukket ut i første omgang kommer det en mulighet til. Gratulerer Tom! Dette er stas! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2019 Regner med det blir NDA også her, ville vært rart uten.. Men skal love å formidle det jeg kan og u-detaljert synspunkter vil alltid være foruten NDA 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Forventer en ny bruker på forumet etterhvert da :" Kom Tnudsen" Han kan røpe detaljer i hytt og pine😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2019 he he, bare så synd jeg har for mye integritet og alt for flink til å holde på hemmeligheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Ja, skjønner det- Var bare en dårlig forkledd misunnelse fra min side:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.