Gå til innhold

Stoler og hjul


Asle Iversen

Anbefalte innlegg

Noen som har lure tips ang. stoler. Jeg bruker en kontorstol fra Ikea, men problemet er at den har hjul. Ser også at det som annonseres av gamingstoler har hjul.

Når jeg da sitter og flyr og benytter pedaler så ender det med at jeg må holde meg fast i bordplata for å unngå og havne langt utpå gulvet... 😟

Hvordan har folk håndtert denne utfordringen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Haha, i min egen interne ønskeliste har jeg skrevet "chocks for stol" uten at fruen helt forstod hva det var for noe. Og her har noen faktisk tenkt tanken før meg. Lekkert @Erik Haugan Aasland! Takk for nyttig lenke :) 

Nå må jeg bare finne ut hvem som skal være ground crew og, unaturlig nok, sette disse på plass før jeg begynner å taxe til rullebanen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å være til hjelp. Jeg strevde så lenge med dette at jeg gav nesten opp. Det vanskeligste var å finne ut hva jeg skulle søke på - hva er det jeg egentlig leter etter?  :-P

Her er noen bilder for å illustrere. Jeg har som sagt én på hver side av stolen. Er nok, selv med de ekstra store hjulene på stolen min. Men man har 4 i en pakke. 

Å sette «chocks» er nå en del av simulator-oppstart checklisten (sammen med alle værprogrammene, PilotEdge, TrackIR, Chaseplane...)

F0D508A5-0D39-487C-8517-E059DBF3C851.jpeg

A5D5C4AB-C13C-46E2-8570-697883F182FD.jpeg

8CA6BF96-13F6-4838-9960-3995581EE33F.jpeg

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...