Asle Iversen Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Noen som har lure tips ang. stoler. Jeg bruker en kontorstol fra Ikea, men problemet er at den har hjul. Ser også at det som annonseres av gamingstoler har hjul. Når jeg da sitter og flyr og benytter pedaler så ender det med at jeg må holde meg fast i bordplata for å unngå og havne langt utpå gulvet... 😟 Hvordan har folk håndtert denne utfordringen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 (endret) Har stolen på et teppe,og har justert fjærene på pedalen ganske slakke Endret 14. september 2019 av Jan Tore Pettersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Et annet tips er å ganske enkelt la være å sette på hjulene hvis du kjøper en flatpakket stol.Ellers så skal man ikke undervurdere betydningen av en god gamerstol,byttet ut den gamle kontorstolen i dag med en billig gamerstol,og landing på carrier gikk mye bedre enn det vanligvis gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg strevde lenge med dette. Løsningen: https://www.amazon.com/gp/product/B07215FC8N/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o05_s00?ie=UTF8&psc=1 Jeg bruker en på hver side (men det kommer 4 i en pakke, om det trengs). Null problem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asle Iversen Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2019 Genial løsning, den skal sjekkes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 15. oktober 2019 Premium Medlem Del Skrevet 15. oktober 2019 Haha, i min egen interne ønskeliste har jeg skrevet "chocks for stol" uten at fruen helt forstod hva det var for noe. Og her har noen faktisk tenkt tanken før meg. Lekkert @Erik Haugan Aasland! Takk for nyttig lenke Nå må jeg bare finne ut hvem som skal være ground crew og, unaturlig nok, sette disse på plass før jeg begynner å taxe til rullebanen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhoyem Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 På 12.10.2019 den 21.22, Erik Haugan Aasland skrev: Jeg strevde lenge med dette. Løsningen: https://www.amazon.com/gp/product/B07215FC8N/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o05_s00?ie=UTF8&psc=1 Jeg bruker en på hver side (men det kommer 4 i en pakke, om det trengs). Null problem. Da er disse bestillt! Takk for anbefaling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Bare hyggelig å være til hjelp. Jeg strevde så lenge med dette at jeg gav nesten opp. Det vanskeligste var å finne ut hva jeg skulle søke på - hva er det jeg egentlig leter etter? :-P Her er noen bilder for å illustrere. Jeg har som sagt én på hver side av stolen. Er nok, selv med de ekstra store hjulene på stolen min. Men man har 4 i en pakke. Å sette «chocks» er nå en del av simulator-oppstart checklisten (sammen med alle værprogrammene, PilotEdge, TrackIR, Chaseplane...) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 chocks - ON 😁😁😁 herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhoyem Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Fungerer helt perfekt! Anbefales på det varmeste!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.