Gå til innhold

Redux flyglede.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nærmere bestemt T-38 A ADV PBR.   Et av de fineste flyene som er designet,  og som de fleste norske jagerpilotene har vært innom under sin utdannelse.  Både i Starfighter-perioden og fremdeles i dag !  MILVIZ er blitt en av mine favoritter i utvikling av gode modeller til P3D4,  og T-38A har vært trofast følgesvenn i mine hangarer,  helt sideen FSX.  MILVIZ har også laget en T-38C med moderne instrumentering,  men jeg er såpass gammel at jeg foretrekker den originale T-38.  Behøver neppe å si så mye om flyegenskaper,  texturer og lydkvalitet,  bedre får man ikke til P3D4 .

 

t1.jpg

t2.jpg

t3.jpg

t4.jpg

t5.jpg

t6.jpg

t7.jpg

t8.jpg

t9.jpg

t10.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Ernst, kan du huske om lysspill på ENBO ble bedre etter siste AoN?

Sannelig om jeg vet,  flyr som oftest i dagslys,  og er usikker på forskjellen med dynamic lighting .  Er fortsatt kjempefornøyd med ENBO uansett lysforhold,  og legger ved noen skumringsbilder,  så kan du se selv .

Sitat

fravær av instrumentbelysning,kan kun fly i dagslys,så jeg er ikke så veldig glad i denne,hehe.

Ser du har den gamle versjonen.  Jeg har hatt alle siden FSX,  også ADV,  og det er betydelige forberinger med REDUX-utgaven. Bl.a. er flyegenskapene i eget "program" utenfor P3D4,  så nå flyr den mer "forutsigbart" og ikke så "nervøst" som tidligere.  Det er også belysning i cockpit,  selv om jeg ikke er så begeistret for det røde lyset. Ellers kan man navigere med TACAN m.m. så her er nok å leke med :D.

Sitat

Ellers så må det være litt av en sim du har,mange av bildene ser ut som de er fra virkeligheten :)

Jotakk,  det er P3D4,  og den er jeg svært fornøyd med.  Har en noe tilårskommen PC,  men simmen fungerer meget tilfredsstillende,  helt uten "tweaking", og hangaren er rimelig full av scenery og fly :D

 

t11.jpg

t12.jpg

t13.jpg

t14.jpg

t15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...